Душ-гел Cottage - Le Caramel



Както знаете, моята страст е бялата козметика и всичко, което е ароматно и правещо пяна :))

Като цяло, една голяма част от покупките ми са предимно шампоани, балсами, сапуни и душ-гелове. Не знам защо съм такава, но ми доставя удоволствие да имам голям избор между различни продукти за баня.

Скоро ми свършваше душ-гелът и се чудех кой друг да купя. Влезнах в ДМ и след известна доза лутане (както винаги..), погледът ми се спря върху този.

Признавам си, че сладката опаковка ми привлече вниманието. Харесва ми колко е компактна.

Подуших и другите видове, в които се предлагаше, но този ми хареса най-много. Реших, че е много хубав зимен аромат, въпреки че никога не съм била привърженик на много сладникавите аромати.

Цветът му е карамелест, ароматът също, а пяната страхотна. Оставя кожата ми много добре измита и леко ароматизирана. А банята после поне 1 час мирише на него.

Цената му беше около 5 лв. (4 и нещо, ако не се лъжа).



  • Сладък
  • Компактен
  • Икономичен
  • Лесно разпенващ се
  • Ароматизиращ
  • Овлажняващ
Такъв е le caramel. :) 

Като го свърша, ще пробвам и един с виолетки и ако и той ми хареса, ще споделя с вас. 

А вие имате ли любим душ-гел, с който не се разделяте?

3 коментара:

  1. Аз имам същия от доста време, вече ми привършва за съжаление. Много го харесвам исках го от страшно много време и когато най- накрая си го взех можех с дни само да стоя и да си го душа. Аромата наистина е прекрасен, на някои хора може да им се стори прекалено силен, но иначе е изключително сладък. И наистина след това цялата баня ухае на него, което също много ми харесва. Душ гелът на Палмолив Thermal Spa и този са ми абсолютните фаворити. Ухаят страхотно, разпенват добре и не изсушават кожата ми :)

    ОтговорИзтриване
  2. Любииим!! <3 Бях писала ревю за него преди време,радвам се,че и на теб ти харесва.

    ОтговорИзтриване
  3. И ние ползваме същият,страхотен е и ми стана много любим :)

    ОтговорИзтриване