H&M Jewellry Sale Haul

Обичам разпродажбите!

В магазините на H&M има голяма разпродажба на бижутата, които са намалени на 2 лева.

От страшно отдавна не си бях купувала дрънкулки и нямаше как да не се възползвам от такава оферта.

Купих си 6 неща - 5 колиета и един комплект (от 4) гривнички и всичко това ми излезе 12 лева.

Просто чудесно! :)

Съветвам ви и вие да отскочите, може и да има нещо интересно, което да ви хареса. В крайна сметка, 2 лева са нищо пари.















Това е всичко, което купих - както забелязвате обичам колиета, хах. :) Много съм доволна и като някоя сврака се радвам на съкровището си. :)))

5 коментара:

  1. Да са ти честити новите неща. Искам да те попитам доставката от H&M колко ти излиза?

    ОтговорИзтриване
  2. Браво на теб! Аз много обичам подобни герданчета, честно казано доста им се чудя, но ме мързи да се разкарвам, а и имам вече немалка колекция..

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни неща си си избрала!!! Когато аз ходих нямаше такива хубави и шарени колиета! Много добри попадения!

    ОтговорИзтриване
  4. Това с триъгълниците и камъчетата и аз си го взех, много симпатични неща има :)

    ОтговорИзтриване
  5. Добре,че прочетох статията ... Сдобих се с 2 колиета, 1 гривна и 3 пръстена <3

    ОтговорИзтриване