Новини от света на модата и Oriflame


Няма човек в България, който да не е чувал за гигантите Орифлейм, които са се наложили на пазара ни - бързо, лесно и удобно пазаруване на козметика от вкъщи само по каталог. :) Сигурна съм, че поне веднъж сте си поръчали нещо от тях. 

Още като ученичка се запалих по гримовете и установих, че най-лесният и сравнително евтин начин е точно поръчването на продукти от Орифлейм и техния основен конкурент Ейвън. Avon останаха назад в миналото за мен, защото имах по-големи изисквания към козметиката, а те не оправдаха очакванията ми. Въпреки че Орифлейм са бюджетно ориентирана марка, имат много сполучливи неща - както при бялата, така и при цветната козметика. Ето затова продължавам да използвам продуктите им. 

Голямата новина, която искам да ви съобщя е, че Oriflame ще са основен спонсор на Седмицата на модата в Стокхолм, която ще се състои между 27 и 29 януари. Това означава, че ще се използват и техни продукти при грима на моделите. 

Другата новина е, че тогава ще представят и новата си цветна козметика The One. Това ще са висококачествени гримове, разделени в три категории, които ще отговарят на търсенията на всяко момиче. Честно казано, аз съм много развълнувана и нямам търпение да видя гримовете, както и снимки от премиерата. Както знаете, обичам изненадите. :)

Третата голяма новина е, че имам удоволствието да съм една от няколкото български блогърки, които сме включени в The One Collective и ще можем да тестваме и споделяме отзиви за продуктите на линията. А нашите читатели, тоест - вие, ще можете ексклузивно да научавате най-новото за марката и какво ви очаква в каталозите. 


Това е страничката на Орифлейм, където може да научите още интересни неща.

А това е фейсбук страничката на блога ми, където също може да следите какво се случва. 


Как ви се струват новините и погъделичках ли любопитството ви поне малко?  :))


0 коментара:

Публикуване на коментар