ULTRAFLESH - Shinebox



Преди няколко седмици Ягодка се свързаха с мен, за да ме попитат дали бих желала партньорство с тях. Съгласих се и получих като комплимент следната озаряваща палитра. :)

Проблемът при мен е, че нямам перфектен релеф на кожата, което автоматично изключва и подобни озаряващи продукти с бляскав (а не матов) ефект, защото допълнително ще подчертае недостатъците ми. 

В крайна сметка, обаче, ми влизат в употреба озаряващите моливчета и кремообразните блясъци от палитрата. Използвам ги за очите и вършат идеална работа.




В Ултрафлеш кутията има един хайлайт под формата на пудра, който е за озаряване на лицето - с четка за пудра нанасяте на скулите и сте готови със свежото и натурално излъчване. Надявам се до лятото кожата ми да се оправи и да му се насладя както си трябва, защото изглежда чудесно, а и с малко загар.. , комбинацията е..мм.. съблазнително препечено-вкусна. 
Има още 2 кремообразни хайлайтъра - със златист и сребрист/розовеещ отблясък и 2 под формата на моливчета, за по деликатните места.









Моливчетата са с по-светъл и по-тъмен цвят, мънички и много компактни. Харесва ми като цяло визията на палитрата, защото е направена от плътна, добре затваряща се пластмаса и всичко е на едно място. 





Сами може да видите от снимките как стоят кремообразните хайлайтъри. Много ми харесват, защото се разнасят много лесно на кожата и не са нито много тъмни/светли, нито с големи/дразнещи брокати. Придават много приятен блясък и отново смятам, че на кожа със загар, биха направили чудеса. :) 


Единственият минус, който намирам, е че марката не се предлага на нашия пазар и може да се поръча само онлайн. Цената на палитрата е около 46 лв. и може да бъде намерена на http://bg.strawberrynet.com/. В сайта има голямо разнообразие от продукти и всекидневни промоции, а доставката е безплатна, така че ако обичате да пазарувате онлайн, може би ще ви допадне. :))




1 коментара:

  1. Аз почти нямам ден, в който да не съм погледнала, с какво ще ме изненадат в ежедневните им промоции :) Така се сдобих с тази кутийка на цена между 13 и 18лв. В момента не помня колко точно беше. Голям фен съм им!

    ОтговорИзтриване