Oriflame - Кремообразни сенки за очи THE ONE



The ONE е козметична серия на Oriflame, която беше представена преди няколко седмици. Тя съчетава в себе си последните модни тенденции и висококачествени продукти, които създават модерната визия на съвременната жена.
В забързаното ежедневие всяка една от нас иска да изглежда възможно най-ествествено и едновременно с това - безупречно. Лично аз, отделям голямо внимание на това каква козметика използвам и мога да кажа, че The ONE  отговаря на всичките ми изисквания и най-вече: качеството и цената.

Кремообразните сенки The ONE привлякоха вниманието ми още в самото начало, преди да ги видя на живо. Грабнаха ме с цветовете си и опаковката, която представлява малко бурканче с червена капачка. Що се отнася до сенките за очи, си признавам, че съм мързелива. Нямам точна ръка, нито търпение, за да създавам цветни красоти, като някои други момичета, на които се възхищавам. Това е още една от причините, поради които ми харесаха тези кремообразни сенки  - нанасянето изглежда лесно и бързо.

Имах удоволствието да ги изпробвам и се уверих, че и нанасянето, и цветовете са страхотни. Кремообразната им текстура се превръща във фин прашец, а цветът е наситен и без напластяване.



Реших да изпробвам да смеся два от цветовете, за да направя малко по-драматичен ежедневен грим. Обичам да подчертавам очите си и да им придавам онова "котешко" излъчване. :)

Кремообразните сенки се нанасят с пръсти, а текстурата им, затоплена от температурата на тялото, се разнся гладко, равномерно и бързо.
Сложих от най-светлия цвят, като започнах от най-вътрешния ъгъл и продължих към външната част. Разнесох добре и сложих във външния край на клепача  един от по-тъмните цветове (Petroleum Shine), който е много хубав графитен и бляскав цвят. Всичко това ми отне броени минути.



На моят мазен клепач сенките не се събраха и не избледняха, което е достойно за похвала. Като цяло, продуктът е много хубав, на напълно приемлива цена (8.90 лв. въвеждаща цена) и би се харесал на онези дами, които не обичат или не могат да отделят много време за гримиране.

Завърших визията с малко спирала и червило от същата серия и както сами виждате, постигнах един бляскав и едновременно с това, ненатрапващ се ежедневен грим.


Моят съвет към всички млади момичета и жени е - експериментирайте с визията си, не робувайте на принципи и не забравяйте да се усмихвате, защото усмивката е най-красивата извивка в женското тяло. :))

Очаквайте скоро ревюта и на другите продукти от серията.

1 коментара:

  1. Много ти отиват, особено зеленото!! Аз най-харесах фдт :)

    ОтговорИзтриване