Започнах да тичам. Това е.

Отегчавам се много бързо от всичко. Включително и тренировки. В момента гледам да си правя клековете и коремните. Цял живот съм мислела, че тичането не е за мен. Наистина. Още от дете едвам покривах нормативите в училище (което ми звучи ужасно жалко..., ама явно съм била доста кекава). Сега обаче една лампичка светна и си мисля, че може би тичането е моето спасение. Така, де: ще трябва да се надпреварвам със самата себе си, ще се науча на самоконтрол, ще се боря с психическото натоварване (защото съм от онези хора, които прекалено много мислят и това ги натоварва допълнително) и ще бъда по-здрава. Друго не ми и трябва.

Преди 2-3 дни видях как баща и дъщеря тичат заедно. Момичето беше 5-6 клас и ми стана много готино.

А както май се очертава, ще е една дълга и топла година. И ми се тича...

Днес изтичах първите си 980 метра. Не е много, но е по-добре от нищо. Задъхах се, зачервих се ужасно много и дори няколко часа след това изкарвах (нещо като) храчки. Организмът ми се чисти от гадостите, натрупани в него и това ми харесва.

Има още много да уча, това сега е нищо, но просто исках да го напиша тук, за да си знам, че размърдах мързеливия си задник. Просто не е честно задните ми части да получават комплименти по дифолт, защото са природна даденост .. Айде стига, искам да бъда още по-добра - във всяко едно отношение. Може би ще се проваля или ще объркам нещо, но искам да опитам.

С времето ставам все по-щастлва и завършена и се надявам след още няколко годинки да се погледна в огледалото и да се гордея със себе си и живота, който имам. :)

Сега остава да спра сладките работи. Това вече ще е трудно.

5 коментара:

  1. Тичай по-бързо от вятъра! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахах, ще дам всичко от себе си :))) ама засега тичам като 90-годишна бабичка :D

      Изтриване
  2. Важното е че си започнала.Мен продължава да ме мързи :((

    ОтговорИзтриване
  3. Само така! Не се отказвай този път с това, което си запонала :) Пък и мисля, че наистина няма да се стигне до там, щом виждаш резултати. И все пак продължавай все така, бъди мотивирана и мотивирай и други :))

    ОтговорИзтриване
  4. Помня как преди 2 години си казах, че ми е време да се стегна и да започна да тренирам. И от тогава 2 пъти в седмицата ходя на зумба. Открий спорта, който изкарва всички негативи от организма ти и бъди щастлива.

    ОтговорИзтриване