Любимци за месец Март


От доста време съм занемарила блога и се извинявам на всички, които от време на време ме четат.

Истината е, че няма кой знае какво за споделяне покрай козметичните ми похождения, понеже си изпълнявам обещанието да не харча много за гримове и кремове, а да пътувам по-често. Така, че съм намалила продуктите драстично и с радост мога да заявя, че сега е много по-подредено, хаха :)

Все пак, това са любимците за изминалия месец. Което означава - любими продукти, не само най-използвани, но и такива, които наистина ми вършат работа.


  • Дневен крем на Lancome Hydra Zen. Имах мостричка и на нощния крем и останах супер доволна и от него. За съжаление, тя свърши бързо. Взех го на промоция в края на декември и съм изхабила много малка част от него, но кожата ми се чувства превъзходно. Много хидратирана и "напомпана" . Не ми харесва парфюмния аромат, както и парабените в състава, но не може пълно щастие.
  • Серум за очи отново на Lancome: много-много икономичен и определено смекчава бръчиците около очите ми. Не върши чудеса, поне не и при мен, и не бих купила в цял размер, но ми беше интересно да го пробвам. 




  • Два продукта на YSL от стари колекции, които купих супер импулсивно, защото ми попадна добра оферта. Много ми допаднаха цветовете като за начало, а после осъзнах, че съм влюбена в тях. Това са Rouge Pur Couture Vernis a Levres #7 и Golden Gloss #50. Първият ми идва леко изсушаващ, но моите устни са доста проблемни по принцип. Става ми едно лятно като сложа някой от тях и веднага ми се оправя настроението, хаха. :) Но осъзнавам, че колкото и красиви да са, не са нещо невиждано и божествено и  човек може да мине и без тях. 



  • Един малък сладък приятел от миналото лято -  слънцезащитен крем на Avene. Факторът му е висок, но съм решила да не правя компромиси с кожата си повече. Вече направих 2-3 излизания извън града в планината с него и не смятам да спирам да го ползвам. Тази година слънцето е толкова силно, че не искам да си помислям какво ще е в средата на лятото. След около месец ще направя и едно ранно "море" и отново ще бъде в дамската ми чанта. :)
  • Серум за коса на L'Oreal Professionnel: повече за него - тук




0 коментара:

Публикуване на коментар