L'OREAL PROFESSIONNEL - MYTHIC OIL LE PARFUM

Отдавна не съм писала за парфюм, но ето, че поправям грешката си. Почти няма човек, който да не знае вече за новия парюм за коса и тяло на L'Oreal Professionnel. Това е парфюм, носещ усещането за лукс и течно злато в косите.




Обожавам го, въпреки че ми идва малко по-тежък от обичайните парфюми, които съм свикнала да ползвам. Обичам флоралните аромати, а в този се преплитат жасмин, ванилия и карамел. Асоциацията, която правя е Арабски нощи - топли, влажни, сладки. :) Бих го определила по-скоро като вечерен парфюм и го ползвам предимно като такъв. 

Силен е и е достатъчно дори малко от него, за да ухаете дълго време. Също така е и много траен, което също е голям плюс. Ароматът е наситен и веднъж запомнен, много лесно може да го разпознаете отново - просто няма как да се сбърка. 

А опаковката..., тя е същински бижу, което отново загатва за Изтока. Черно стъкло със златиста капачка и златни орнаменти. Красота, която нежно гали погледа и гордо стои на мястото си.



Според мен, е идеалният парфюм за предстоящите летни нощи. Просто носи такова усещане и това ми допада изключително много, защото дори в зимните месеци, този аромат би ме подсещал за предстоящото лято. За мен е важно парфюмът да носи свое послание и история, и Mythic Oil Le Parfum се справя с тази нелека задача. :)

Може да откриете в салоните, които работят с марката на цена около 60-70 лв. за 75 мл.


Продуктът ми е изпратен за проба от PR. (но мнението, както винаги, си е лично мое :)) 





1 коментара:

  1. Az imam balsamut za kosa. Chudeh se dali uhae po sushtiq nachin, zashtoto ako e taka shte go vzema i nego:)

    ОтговорИзтриване