Matrix Biolage - COLORLAST



Ако боядисвате косата си, сте се сблъскали с момента на избледняването на цвета. Рано или късно, това се случва. На пазара се предлагат много шампоани, балсами и маски, които обещават да удължат цвета и да направят косата ви копринено мека, но за съжаление, повечето си остават само с обещанието. 

На снимката горе косата ми е боядисана преди повече от месец, но както се вижда - тя с лъскава, със сравнително равномерен цвят и е подредена. Това при мен се случва рядко, защото косата ми е много изтощена, а боята се отмива бързо, понеже я мия през ден. С две думи - бързо придобива вид на разплетена кошница..

Но..

От известно време започнах да ползвам Matrix Biolage - COLORLAST серията за боядисана коса и останах очарована, защото ИМА ефект! 

Тази серия на Matrix подхранва и хидратира косата. Консистенцията е фина и кремообразна и сякаш обгръща косата с нежен филм, който я предпазва от външните фактори. Обогатена е с екстракт от орхидея и ухае божествено. :) БЕЗ парабени!


  • Шампоанът


Луксозната му формула нежно почиства боядисана коса. Той предпазва цветът от отмиване и избледняване и оставя косата мека.

Обогатен е с екстракт от орхидея
БЕЗ парабени
Овлажнява и защитава косата и цветът в дълбочина, оставяйки ослепителен блясък

Много ми харесва опаковката, която е страшно удобна. Консистенцията пък е кремообразна и напомня по-скоро на балсам. 

Измива много бързо косата, като наистина усещам подхранване на косъма.




  • Маската

Тя, също като шампоанът, е обогатена с екстракт от орхидея и не съдържа парабени. Обгръща косъма от всички страни и се маже подобно на гел върху косата, но се отмива много лесно. Нанасям я за около 5 минути и съм готова. :) А косата ми е благодарна за страхотната глезеща терапия, която е получила. 

Блясъкът и запазеният цвят, овлажняването и подхранването, всичко което обещава тази серия, се изпълняват на 100%. Препоръчвам продуктите и вече се заредих с още 1 шампоан, защото ми стана любим. 

Цената им е поносимо висока и си заслужава, защото наистина продуктите вършат нещо. Мразя празните обещания и това винаги ме е вбесявало, затова и се радвам, че Matrix Biolage - COLORLAST серията се справи толкова добре с очакванията ми. 


Продуктът ми е изпратен за проба от PR. (но мнението, както винаги, си е лично мое :)) 

0 коментара:

Публикуване на коментар