Bioderma - Sensibio H2O



Защо обичам мицеларната вода на Bioderma

Мицеларните води добиха огромна популярност през последните години и напълно оправдават цялото това суетене около тях. 

Биодерма стана пионер при въвеждането на мицеларните разтвори и всеобщ любимец на всички жени по цял свят стана Sensibio H2O, който е специални пригоден за чувствителната кожа, от суха до нормална, нежно премахвайки дори водоустойчив грим и от очите. 

Почиства в дълбочина кожата на лицето и грима от очите, без да дразни кожата, като заедно с това я оставя успокоена и балансирана. Не съдържа в себе си сапун и има физиологично pH. 

Наистина защо я обичам толкова? 

На първо място, защото имам много чувствителна кожа, която лесно се зачервява. Заедно с това, често имам непоносимост към по-агресивните почистващи продукти. Често усещам кожата си опъната след баня, въпреки че имам смесена към суха на бузите кожа. Много пъти лицето ми "пламва" след като го почистя. На тези, които се е случвало, знаят колко е неприятно. Ползвайки Sensibio H2O обаче това не се случва и я обичам точно заради това. Премахва грима ми лесно и бързо, без да отнема много време, нежна е към кожата ми и я поддържа в онзи здрав и свеж вид, който винаги съм желала. 

За мен тя е почти чудодейна, защото ме спасява в онези моменти, които усещам кожата си раздразнена и има нужда от деликатно почистване. 
Кожата около очите ми също е чувствителна и в 90% от случаите има парене, но със Sensibio H2O отново нямам никакви проблеми. Харесва ми, че само с няколко напоявания на памучното тампонче, вече няма и следа от грима - сенки, очна линия, молив и спирала са останали назад в историята. :) И преди съм споменавала, че съм голяма мързелана и това, че ми спестява време и енергия, ме прави много щастлива. 

Това, че не съдържа вредни съставки също ми влияе и продължавам да я ползвам с удоволствие. Имало е случаи да харесам даден продукт, но след време да забележа, че в него се съдържа нещо вредно и заради това да преустановя използването. 

Sensibio H2O се превърна в неизменна част от ежедневието ми, защото може да се използва всеки ден - и сутрин, и вечер. Обикновено аз го ползвам само вечер, а сутрин измивам лицето само с вода. След употребата на мицеларна вода не е необходимо да изплаквате лицето с вода, но е важно да го подсушите със салфетка или мека кърпа. 

Обичам Sensibio H2O, защото е не само средство за поддържане на кожата ми, но и верен приятел, който ми помага да се чувствам добре. :)

2 коментара:

  1. Много хубав пост! :))
    И на мен много ми харесва, а имах малко шишенце от първата кутия на Пинкс. Като си изхабя зелената, която не ми хареса чак толкова, ще си взема голяма опаковка от тази.

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина много хубав пост :) аз доста дълго използвах розовата мицеларната вода на Биодерма и като свърши, реших да си взема на Авен и честно казано не съм много доволна - сякаш размазва грима, а не го почиства като Биодерма и трябва да използвам повече тампони, за да махна всичко. Сега като я свърша, мисля да опитам тази на Гарниер, много я хвалят :)

    ОтговорИзтриване