Нещо тъжно

При мен се случват доста неприятни и тъжни неща и това е една от причините да не пиша. 

Преди около 2 седмици баща ми почина. В ръцете ми и никой не можа да направи нищо. Беше болен от рак на белия дроб и беше прекалено късно за каквото и да е. 

Нещата просто се случват. Но според пътищата, които избираме. 

Дори не мога да плача. А по принцип съм ревла. 

Просто ме е яд, че той беше избрал грешен път и го следваше до последно. Дори за миг не се замисли. 

Моля ви, замислете се вие, всички, които пушите, водите заседнал начин на живот, не ползвате слънцезащитни кремове и си мислите, че всичко е ОК. Не, не е ОК. Тялото ви страда, дори и да не го осъзнавате. Самоубивате се с малки дози отрова. Дори и да не ви се случи нещо толкова лошо - като диагнозата рак - не се отасяйте лошо с тялото си. Грижете се за него, защото то ви служи от раждането до сетния ви дъх. Обичайте го.

При мен животът продължава. Нищо не се е променило и съвсем малка част от познатите ми знаеха, че баща ми е болен. Още по-малка част пък разбраха, че него вече го няма. И това няма значение. Сега просто ми се прииска да ви кажа да внимавате какви пътища има пред вас. 

Единственото, което има значение е, да обичаме себе си и близките си и да се радваме на малките неща в живота. 

Винаги съм преследвала всеки миг щастие и по детски съм се радвала на всичко, което ме заобикаля. И ще продължавам да го правя. 

Все пак, всички сме направени от звезден прах. И сме част от нещо много голямо и красиво. И сияем дори и в тъмните, задушаващи моменти. 



Просто винавайте. И обичайте! 



16 коментара:

  1. Моите съболезнования... :( Моят дядо също почина от рак, макар и не от пушене или подобни... Все пак трябва наистина да се замислим, защото малките неща се натрупват и стават големи. Много съдържателен и личен пост, хубаво е , че помагаш на други като изливаш душата си.

    ОтговорИзтриване
  2. Съболезнования и те прегръщам силно. Офф като пушач се чувствам ужасно,докато четях тези редове. Майка също мина от там,но за щастие се излекува и вече минаха 3 год. и е напълно здрава.

    ОтговорИзтриване
  3. Много, много съжалявам:( Разбирам какво ти е, наистина и всички думи са излишни...

    ОтговорИзтриване
  4. Моите съболезнования :(
    Подкрепям те за написаното,моята майка пуши (не малко) и постоянно имаме кавги за това с нея,но за съжаление хората не разбират докато не ги сполети нещо страшно..
    Горе главата и бъди много щастлива! (hug)

    ОтговорИзтриване
  5. Много съжалявам, моите съболезнования! Ти си силен човек щом си събрала толкова много енергия да напишеш този пост! <3

    ОтговорИзтриване
  6. Много благодаря на всички ви! Доста време се чудих преди да натисна бутона "публикувай", но се радвам, че го направих.

    ОтговорИзтриване
  7. Моите съболезнования! Моят дядо почина от това и е много тежко да го гледаш , но и той не се отказа до последно от пушенето си. Преди време и аз пушех, но успях да се спра.

    ОтговорИзтриване
  8. Бъди силна и нека Бог те закриля!! Най-хубавото за теб тепърва предстои, сигурна съм!!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, моите съболезнования. Горе главата и се усмихвай!

    ОтговорИзтриване
  10. Моите съболезнования.Знам какво е да загубиш близък човек и празнотата, която остава в душата ти, дори и да не плачеш.Прегръщам те <3

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря на всички за милите думи още веднъж.

    ОтговорИзтриване
  12. Съжалявам за трагедията, Гери! Пращам ти една топла прегръдка! Всеки си избира пътя и не бива да виним никого...Баща ти е някъде при звездите и всяка нощ можеш да му се усмихваш докато гледаш красивото небе :)

    ОтговорИзтриване
  13. Моите съболезнования! Ужасно е да загубиш любим човек, още повече родител! Дано повече хора започнат да се замислят за здравето си, макар, че не само пушачите са застрашени от този вид рак. Профилактиката е задължителна! Прегръдки за теб и близките ти!

    ОтговорИзтриване
  14. Моите съболезнования!Бъди силна!Никой не е застрахован и далеч не всичко е в наша власт или контрол, но едно е ясно животът трябва да продължава. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Моите съболезнования! Смъртта винаги е нелепа и неочаквана...

    ОтговорИзтриване
  16. Съжалявам много за загубата ти! По думите ти разбирам, че си силна личност и се радвам, че посрещаш мъжки този момент в живота си, както и, че засегна темата. Браво!
    Напълно подкрепям мнението ти за малките неща и отношението на самите нас към телата ни.

    ОтговорИзтриване