Decleor - Hydra Floral Anti-Pollution 'Flower Nectar' Moisturising Cream

Днес ще ви покажа кой е новият ми любим дневен нощен крем за лице. 

Преди 6-7 седмици кремът на Decleor беше подарък към списание Грация.

Доста му се чудих, защото кремове си имам, както и не обичам да чета женски списания (обикновено само ги разлиствам, разглеждайки картинките вътре, хаха), но все пак прецених, че 7 лв. са нищожна сума за марка като Decleor и ги прежалих. 

Кремът е дневен и е 40 мл в много симпатична жълта тубичка. 

Води се, че е хидратиращ и предпазващ от вредните влияния на околната среда. (Но няма SPF фактор, защо ли?) 

В момента, в който го отворих нещо не ми хареса аромата. Признавам си, че ме лъхна нещо, което ми напомняше за друг крем, който съм ползвала преди време и който беше доста евтин и некачествен. Затова и сбръчих нос и си казах: "ъъъх, че долнопробно..". После се намазах. Ами.., беше ми мазничък, но иначе попи бързо. Сложих отгоре и фон дьо тен и след няма и 1 час, лъснах. Да, определено ми беше мазен. 

Да, ама не се отказах. Реших да го пробвам като нощен. И тогава се родих! :) 

Вечер, след като щателно почистя и всяка следа от грим, слагам от крема на Decleor и на сутринта се събуждам със сияен тен, хидратирана кожа и мека като детско дупе. Имам съвсем леко омазняване в Т-зоната, но то винаги го има.. със или без крем. 

Много съм доволна, че не се отказах и реших да го ползвам като нощна грижа. Ароматът вече не ми е толкова навяващ лоши спомени и дори ми допада. Консистенцията не е гъста и не е чак толкова мазна, според мен е идеалният крем за по-суха кожа, тези като мен - с проблемна Т-зона, трябва да внимават с него. 

Оказа се една страхотна "бюджетна" алтернатива. :) 

Не можах да открия пълният му състав в интернет, сигурна съм, че измежду хубавите съставки в него, има и доста не толкова хубави, но ще си затворя очите. :) Засега съм го преполовила и дори малко ме е яд, че тогава не взех 2 списания, за да се запася с него. Но нищо, тъкмо ще имам по-голям стимул по-натам отново да търся своя крем. 

2 коментара:

  1. Хубаво е кремчетоо, и на мен ми хареса много! Добре че си взех две списания, даже все си казвам, че трябваше три да взема ахаха :)) Аз и през деня го ползвам, слагам по-мъничко и така :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех как ме е яд ,че последните два месеца реших ,че продуктите не са качествени ,а те се оказват много добри попадения.. Браво на теб :)

    ОтговорИзтриване