Memebox Mini #2







1. Blacklees Nail Art Stickers x 3 бр.

2. Kocostar Nail Therapy Tea Nail Masks 1 бр.


3. Tonymoly Delight Tony Mini LipTint #2 Red 1.5ml


4. Goodal Repair Plus Essential Oil 15ml


5. Caolion Pore Mool Pool Deep Cleansing 75ml


















Ето, че дългоочакваната ми нова мания, Memebox, пристигна при мен за точно една седмица. Бързи и точни корейци. Очаквах да се забави мнооого повече, но ме изненада приятно. Memebox са корейският еквивалент на нашите Пинкс и Притибокс. 

Беше опакована много добре и нямаше никъде смачкано, оръфано и т.н. Личи си, че хората подготвят много внимателно всяка една пратка, за да няма гафове. Това прави много приятно впечатление.

Това първата ми Memebox кутия, която се води мини вариант на големите кутии, които се предлагат на сайта. Мини версиите съдържат 3-6 мини продукта, с които се цели човек да се запознае с корейската козметика. Тоест, тези мини кутии имат само и единствено опознавателна цел и вече, ако ви допадне това, което се предлага в тях - да си купите и някоя от големите. 

Цената й беше 15$, но благодарение на кодовете за отстъпка, които пускат почти нон-стоп, ми излезе 4,5 лв. Никак не е зле, нали? Така, че съм повече от доволна и нямам никакво право да се оплаквам, пък дори и само сашета да бяха сложили вътре. 

Но както забелязвате, в кутията няма сашета. Всичко е в мини вариант, като дори Caolion Pore Mool Pool Deep Cleansing е в пълен размер и на цена от 20$. Искаше ми са 5-тият продукт да е CNP Aqua Refresh Cleansing Water, но за съжаление, този път нямам късмет и не ми се е паднал той. 


  • Първият продукт са стикери за нокти. Признавам си, че такива работи аз не ползвам. Точно веднъж съм си взимала подобни стикери, направих си веднъж маникюр с тях и ги зарязах. Въпреки това, ето, че ми се дава втори шанс да ги заобичам, хаха, и да започна да ги ползвам. Паднали са ми се доста шантави стикери, има къде-къде по-хубави, но... какво да се прави. :))) Мечетата са ми доста симпатачни, всъщност.. :)


  • Вторият продукт е терапия за нокти с мултивитамини. Отново си признавам, че такова чудо не съм ползвала и ще ми е за първи път. Пише, че подхранва ноктите, заздравява ги и омекотява кожичките. Стои се с терапията между 30 мин. и 1 час. ОК, ще тествам скоро. И без това ноктите ми напоследък са в окаяно състояние и не пречи да се поглезя. 

  • Третият продукт е глос за устни на небезиизвестната корейска марка Tonymoly. В супер сладка опаковка е и е идеален за пътуване, както и за в чантата. Миниатюрен е и не заема никакво място. Пробвах го и за съжаление ми се видя доста воднист като консистенция и прекалено червен. Но ще пробвам скоро пак и може и да си допаднем. Има много приятен аромат на горски плодове или нещо такова. 


  • Четвъртият продукт е подхранващо олио, което ме заинтригува много. Сдържа екстракти от ферментирало масло от слънчоглед, жожоба, зелен чай, аргаово олио, макадамия и камелия. Всичко това звучи повече от прекрасно.Харесва ми и горчивият му аромат на билки, който се усеща дори и през опаковката. Пробвах една капка на ръката си и в началото ми се видя доста мазно и икономично. Обаче бързо попи и няма и спомен от това, че съм мазала там, освен това, че кожата ми е много мека и еластична. Смятам да го тествам и на лицето, но това ще го правя с повишено внамание, понеже имам чувствителна кожа и всички тези етерични масла могат да доведат до някоя алергична реакция. Но ароматът е... ммммм. :)))

  • И последният, пети продукт, е продукт за дълбоко почистване на лицето от грим и замърсяване. Формулата му е гелообразна и след като се нанесе с кръгообразни движения, то започва да "топи" грима и да го свлича от лицето. Звучи... доста creepy.., хаха. Определено си падам по всякакви почистващи продукти и още един е добре дошъл. 



Равносметката:

Повече от доволна! 
Не ми се смята общата цена на кутията, но е над 20$. 
Ще пробвам всеки един продукт с голям интерес и се радвам, че имам възможност да го направя на една доста приемлива цена. Нормалните кутии на memebox са на цена от около 23$ + 7$ доставка, което пак не е много, защото обикновено продуктите вътре са на стойност над 100$. 
Поръчала съм още 2 кутии, които издебнах и взех с намаление, отново благодарение на промо кодове, но те ще пристигнат много по-натам. 

Харесва ли ви какво има в кутията? :)


6 коментара:

  1. Супер. Много по-добре е от българските варианти на всякакви кутии:D

    ОтговорИзтриване
  2. О, че прекрасно! Много исках и аз една мини кутия, но тази, която я имаше в наличност ще я доставят точно тогава когато мен ме няма. С нетърпение ще чакам следващата.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз я поръчах, но моята още не е дошла. Интересно дали и аз ще имам тези озъбени устни? Ужасни са! Ха ха!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Озъбените устни наистина са ужасни, хахахах. :))

      Изтриване
  4. Харесват ми нещата :) За първи път поръчах кутия и тя е като твоята с разлика в лепенкте: http://sunday-fairytale.blogspot.com/2014/05/memebox-mini-2.html

    ОтговорИзтриване