Kocostar Nail Therapy

Здравейте,

Днес ще ви разкажа за терапията за нокти на корейската марка Kocostar

Имах възможността да пробвам причудливата им маска за нокти от корейската бюти кутия Memebox, на която скоро станах голям фен. Признавам си, че не бях използвала подобен тип маска за нокти/ръце досега и ми беше много интересно. Kocostar Nail Therapy съдържа мултивитамини и подхранва ноктите, заздравява ги и омекотява кожичките.


Терапията за нокти се състои от 10 памучни "шапчици" за всеки един от пръстите на ръцете. Те са много добре напоени с крем и са мокри само от вътрешната страна, така че спокойно можете да четете книга, стоите на компютъра или каквото обичате да правите. С тях може да се стои от 30 мин. до 1 час, но според мен и да се отплеснете малко повече, не е фатално. Аз стоях около 40 мин. и после дадох на майка ми да ги сложи, защото бяха все още много мокри, а пък аз нямах нерви да стоя повече и да се глезя. 



Ефектът беше подхранена кожа на пръстите, омекотени кожички и приятно усещане за релаксация. Вторичният ефект, обаче, беше поразяващ. Ноктите ми израстнаха страшно бързо и станаха много по-здрави. Убедена съм, че Kocostar са виновниците, защото не пия никакви хранителни добавки за кожа/лице в момента, нито съм променяла хранителния си режим. Майка ми също забеляза, че има ефект. 

Следователно, Kocostar Nail Therapy си заслужава. :)

Би ми се искало да тествам как е терапията им за крака. Предполагам, че и тя ще е приятна. 

6 коментара:

  1. Ох... Аз тъкмо вчера я правих същата терапия и много ме изнерви. Добре, че я сложих само на едната ръка, за да мога с дясната да си правя разни други неща. Та кой има време да стои толкова дълго без да действа по разни задачи? Е, всъщност аз съм майка и може би ако не бях щях да имам това време... :) Ех, минало... Но като цяло кой знае какво не постигна при мен. Сложих на всеки пръст по едно ластиче, защото все ми се измъкваха от пръстите, а не можех да си позволя просто да си легна. После ми стана неудобно от ластичетата... И с удоволствие захвърлих всичко :) Намазах си кожичките с маслото от същата кутия (Memebox 2), втрих го хубаво и продължих да си прибирам разхвърляни играчки и т.н. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда и звучи много интересно и приятно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда доста интересно :)

    ОтговорИзтриване