Oriflame - the ONE Power shine lip gloss + GIVEAWAY

update: Печелившите бяха изтеглени в събота и обявени на страничката ми във фейсбук, както и всяка една получи и-мейл от мен, уведомяващ я. Благодаря на всички, които се включиха. Ето и кои бяха щастливките:

Nadia Hristova, Мария Еневска, Траяна Николова и Михаела Златарова 


Здравейте, мили дами.

Днес ще си говорим за бляскави и съблазнителни устни. :) А освен това, ще раздаваме и подаръци. 



Четири от вас ще могат да спечелят един от тези нежни гланцове за устни. Играта се провежда съвместно с Орифлейм и още няколко бюти блогърки. 

Гланцът е от новата колекция The One и може да отриете при най-близкия представител на марката на цена 12,9 лв. Предполагам, че няма жена в България, която да не е чувала за Орифлейм, нито да не знае как се поръчва от каталога им, затова и няма да се впускам в излишни обяснения. 

Power shine lip gloss се предлага в няколко разцветки, като общото между тях е, че съдържат нежни брокатени частици, които придават много приятен блясък на слънце. А както знаете, подобни бляскави гланцове оптически уголемяват устните и ги правят да изглеждат сочни и секси. 

Това, което ми харесва в гланца е, че не лепне. Мразя лепкави гланцове и това може да ме откаже да ползвам даден продукт, колкото и да ми харесва като цвят. Консистенцията им е доста лека и почти не се усеща върху устните. При мен не са много трайни, но аз имам навика да се облизвам и да си хапя устните, така че това оказва лошо влияние върху трайността. 

Според мен, точно тези два цвята: Rose Glacier (по-светлият) и Luminous Violet (по-тъмният) биха стояли страхотно върху кожа с тен. Аз съм доста бяла и се харесвам с тях, но определено ще е още по-хубаво, като хвана *поне* малко загар. Радвам се, че лятото е пред мен и ще събера малко витамин D. :))

Опаковката е малка (5 ml) и изчистена, побира се във всяко едно козметично несесерче и не заема място, така че ако обичате да разнасяте със себе си гримове, няма да ви натежи, ако вземете и този гланц. :) 

Ето как стои и на мен, извинявам се за сънения ми вид и мустаците, хаха. :)))) На снимката съм с по-светлия гланц. Както виждате, понеже съм много бяла и имам светли устни, той почти не се забелязва. Отблизо, обаче, ясно си личат брокатените частици, които са дребни и не се усещат. 

Ако гланцовете са ви допанали, имате шанса да спечелите един от тях. :) За да се включите в играта е необходимо да харесате страницата ми във фейсбук, да споделите снимката и да оставите тук в блога (!!! ВНИМАНИЕ !!! А не под снимката) вашите имена и имейл. Играта е отворена от днес (13.06)  до (19.06) включително. В събота ще изтегля четиримата печеливши.

Късмет на всички! :)

55 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Диана Петрова diana_petrova8025@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Преслава Цветанова
    tpreslava@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Даниела Василева
    vassilevi79@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Наталия Николова-Наумова hektor7777@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Шернала съм през блога - Beautiful Sin :))
    Веселина Вълкова
    veselina_1586@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  7. Милена Бръмбарова
    stoicova_84@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотен Гив! Снимката съм споделила като Joanna Harris
    Йоана Поповска
    ioanna_909@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Анастасия Терзиева
    nastjanastja@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Траяна Николова
    iori_in_pink@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Весела Недялкова
    vesssy2003@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен16 юни 2014 г., 0:17

    Теодорa Тосковa
    teodora_toskova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. теодора цанкова
    teodora_tsankova@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  14. И как го виждате да си оставим публично имейлите толкова много хора... Малко тъпо организирано, а и технически сложно да се проследят всички участници... или само по коментарите тук ще се гледа кой е участвал?

    ОтговорИзтриване
  15. Galina Antonova
    malkata.87@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  16. Galima Kenaralieva
    galka777@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. Зорница Доцева dilemma.baby@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  18. Симона Петрова simona_petrova97@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  19. Мария Йорданова-Иванова
    mecanka666@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  20. Анонимен18 юни 2014 г., 0:57

    Димитринка Георгиева didie_94@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен18 юни 2014 г., 8:20

    Aneliq Slavejkova aneliqsl@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен18 юни 2014 г., 9:54

    Теодора Неделчева tedyi2005@Abv.bg

    ОтговорИзтриване
  23. Михаела Златарова mihaelagolden@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  24. Виктория Симеонова viki68@dir.bg

    ОтговорИзтриване
  25. Агата Иванова agata.ivanova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  26. Анонимен22 юни 2014 г., 9:56

    Някой от записалите се да сподели, ако е спечелил! Защото тук липсва информация!

    ОтговорИзтриване