Sofia Zoo - Зоопарк София

 Това е една малка част от снимките, които направих вчера при разходката ми в зоопарка

Обичам да ходя там, въпреки мизерията. Да, правилно прочетохте - мизерия. Преди години беше много по-зле, сега забелязвам огромен напредък и за първи път от много време не ми се сви сърцето. Направени са доста по-уютни хабитати, сложени са нови опознавателни табели и има новородени животни. Вчера дори бяха боядисали пейките в целия зоопарк и нямаше къде да се седне. :)) Но аз с удоволствие се  разходих в продължение на 3 часа и минах през всички любими животни, и най-вече, при моя приятел гарванът, на когото не пропуснах да дам клечка. Той много обича да му подавате сламки и пръчици и с охота, когато е на кеф, ви отвръща със същото. Много е умен. Забелязах, че и той е преместен в по-голяма клетка и се чувстваше добре.

Защо обичам да ходя в зоопарка, въпреки тягостното усещане, което оставя в мен? Защото..обичам животните и защото знам, че давайки тези 4 лв. за вход, подпомагам парка. Имало е пъти, в които като отида, повечето животни да са изнервени, умърлушени и зле изглеждащи. Вчера не беше така - всички бяха много щастливи и дремеха под пролетното слънце, други бяха игриви, а трети се закачаха едни с други. :) 

Величествената двойка на зоопарка - лъвът и лъвицата, дремеха под сламен чадър. :)

Всички обичаме пухкави зайчета, а този беше особено пухкав и сънен.

Мечката гризли, както винаги, просеше храна. 


Дремеща мечка :)







Гълъбчета



  Бебе пони







Мама камила и бебе камилче. :) Приятелят ми дори го погали, но мен ме беше страх, хаха, и не посмях. Сега малко ме е яд.. :)))



Дремещи овце


 Залата на маймуните беше затворена, поради раждане. :)) Всички маймуни бяха заключени във външните клетки и някои от тях тропаха и крещяха, в опит да влезнат вътре, хах.






Нутрии, които миришеха умопомрачително зле. Но пък се бяха сгушили много чаровно. 

  Бебе сервал


Знам, че снимките ми не са от най-качествените, защото снимам с най-обикновен фотоапарат, но все пак реших да ги споделя с вас. Надявам се да са ви харесали поне малко. :)

3 коментара:

  1. Изобщо не се притеснявай за снимките, прекрасни са!
    Аз се натъжавам като гледам животни в клетки, но такова е
    положението.
    Хубав пост! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Браво за поста, аз от много време искам да направя също (имам няколко фотосесии от предишни години) и така и не стигам до тях.

    ОтговорИзтриване
  3. Някой в събота е бил на зоопарк! И аз бях там :)))
    Снимките са страхотни, доста неща си "хванала", които не успях да видя! А видя ли прекрасното бебче маймунче, което се носеше на хърба на мама :)

    ОтговорИзтриване