AVON - Ultra colour absolute lipstick

Преди около 2 месеца си взех новото червило на Avon. Или пък беше по-отдавна...




Хареса ми, защото имаше няколко цвята, които ми хванаха окото, а аз имах нужда от някое не чак толкова крещящо, а ежедневно и лятно червило. 
Другото, което исках е да не е матово, тоест да не изсушава устните ми, които и без това имат склонност да се напукват. 
Харесах си един цвят и реших да рискувам като го поръчах.

Ето това е цветът: 



Червилото има коралов тон, а нанесено на устните ми стои така. Доста зависи и от светлината, защото понякога избива на розово и се слива с цвета на устните ми. Това ми харесва, защото стои доста естествено и е с кремообразен завършек. Все пак, ако имате напукани устни, ви съветвам да ги ексфолирате преди това, защото има склонност да се събира и да стои на парцалчета в по-сухите участъци. 


Снимката е правена на естествена светлина, навън, без светкавица


Трайността му е около 2 часа като се изтрива равномерно. 

Ето цветът отблизо, в стая и сниман със светкавица:



Личи си, че е кремообразно, но тук цветът стои доста по-розово от по-горната снимка. 

В началото, когато все още беше пролет и беше хладно, нещо не се спогаждах с него. Може би защото устните ми се напукваха повече, но сега в топлите месеци съм влюбена в него и не спирам да го ползвам. Оказа се, че това червило не е никак лошо и надхвърли очакванията ми. 

0 коментара:

Публикуване на коментар