BIODERMA - Sensibio Tolerance+


Вече 2 седмици тествам новия крем за лице на Bioderma - Sensibio Tolerance+ и чувствителната ми кожа се чувства значително по-добре. 

Който ме чете, знае, че имам доста чувствителна кожа, която отговаря по различен начин - понякога се зачервява много, понякога я чувствам опъната, понякога пари, понякога се изпъпчва. Много гадно, а? Това ме кара да подхождам с голямо внимание и дори доза недоверие на всеки един крем, дори и на тези, насочени специално за чувствителна кожа. 

Bioderma Sensibio Tolerance+ е крем за лице, който неутрализира свръхчувствителността при нетолерантната и алергичната кожа.

Според описанието той:
Успокоява и хидратира 
          Подсилва устойчивостта на кожата
Дълготрайно възстановява комфорта на кожата
Отлична основа за грим

Другите му положителни неща са:
Отлична толерантност Некомедогенен
Хипоалергенен
Тестван върху алергична кожа
Без парабени. Без консерванти. Без аромат.

А това е съставът му: 
AQUA/WATER/EAU, COCOGLYCERIDES, GLYCERIN, SILICA, GLYCERYL STEARATE, SODIUM CITRATE, CAPRYLOYL GLYCINE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, SODIUM PCA, ACETYL TETRAPEPTIDE-15, UNDECYLENOYL, GLYCINE, SCLEROTIUM GUM, SODIUM HYDROXIDE

Може да се ползва 1 или 2 пъти дневно. 

Аз го ползвам вместо нощен крем, като преди това съм почистила лицето си с мицеларната вода (отново) на Bioderma. 

Консистенцията му е лека, почти гелообразна, попива сравнително бързо, но оставя поне при мен лек мазен филм върху кожата. Тоест, усеща се, че има крем.  Истината е, че не обичам много богати кремове и ги избягвам, защото имам смесена кожа в Т-зоната. Затова и не го ползвам като дневен, понеже знам, че ще лъсна след няколко часа. 

Сутрин се събуждам с хидратирана, успокоена и подхранена кожа и лъснало чело + нос. Това за мен е минус, но не е нещо фрапиращо, защото така или иначе сутрин си измивам лицето и мазното усещане си отива. 

Харесва ми много опаковката му, която е флакон с безвъздушен дозатор и по този начин кремът не е изложен на въздух и микроби. Кремът е в своя чист вид и няма повод за притеснение. Много е досадно, когато трябва да бъркам в каквито и да е бурканчета, за да взема част от продукта. Така че тук Sensibio Tolerance+ получава... плюс. 

Кремът е 40 мл., което е стандартно за крем за лице и мисля, че за момента е доста икономичен. 

При всички случаи, ще продължа да го ползвам и ще допълня ревюто, ако изскочи още нещо. Но за момента, за двуседмично ползване, нямам никакви оплаквания (парене, зачервяване, щипане, пъпки), както и виждам положителен ефект - успокоена и видимо по-сияйна кожа с намалели зачервявания. Предполагам, че за да се види същинския ефект от крема, трябва да се ползва редовно и поне месец.


*Продуктът ми е предоставен от PR за проба. Но мнението е лично мое.


1 коментара:

  1. Звучи чудесно!Ще трябва и аз да го пробвам.Мисля,че за моята кожа ще е идеален и ще си паснат добре.Чудесно ревю!

    ОтговорИзтриване