Впечатления от Braun Silk-epil 7 SkinSpa Wet & Dry



Имах удоволствието да тествам най-новия епилатор от голямото семейство на Braun и вече натрупала впечатления, дойде времето да ви разкажа за него. 




Braun Silk-epil 7929 SkinSpa Wet & Dry върви в комплект с две четки за ексфолиация - една за лице и една за тяло. Това прави комплектът още по-привлекателен, защото получаваме така необходимата грижа за кожата не само на тялото, но и на лицето. Както знаете, трябва редовно да ексфолирате кожата си, за да бъде тя гладка и сияйна, а също така и за да избегнете така досадните подкожни косъмчета. 


  • Епилатор Braun Silk-épil 7 SkinSpa Wet & Dry


Признавам си, че всички искаме копринено гладки крака като на топ моделите от списанията и рекламите и сме готови на всичко. Някои от нас, обаче, (като мен) имат чувствителна кожа и кола маската не е решението на проблема. Другият вариант е самобръсначката, но и там нещата могат да загрубеят, а и е досадно. Третият и най-удачен вариант е епилацията. Отмена малко повече време, но и издържа повече, не е (чак) толкова болезнено и всеки може да се справи. Затова и ви препоръчвам да вложите ресурси в някой хубав епилатор, който ще ви бъде от помощ години наред. 

Плюсовете на този епилатор на Braun са, че..

.. премахва дори най-фините и къси косъмчета. Отскубва ги от корен, без да ги накъсва и всичко това става толкова бързо, че нямате време да усетите болката. (Мен ме боли само първите 1-2 минути, докато кожата ми свикне на дразненето, а после усещам нещо като леко изтръпване и вече нямам проблеми). Доволна съм от това, че вади косъма от корен, защото с предишния си епилатор имах проблеми и невинаги се справяше.

Главата на епилатора е подвижна и това го прави идеален за употреба в зоната на подмишниците или бикините. Тя просто следва очертанията на тялото ви и всичко става много естествено, без да се затормозявате в излишни акробатики.

Масажира. Да, той е вашият личен масажор, хаха. ОК, де, не е чак професионалист, но върши работа и увеличава комфорта, а болката се усеща по-слабо. 

Безжичен е. Край на досадните кабели, които само пречат. Батерията му издържа достатъчно дълго, дори и да сте космясали като Йети или пък сте бавни. 

Може да се ползва и под душа/във ваната, защото е водоустойчив. Още един плюс, защото ако сте от чувствителните на болка, това ще ви помогне значително. Водата намалява болката, но пък за сметка на това времето за епилация се удължава малко повече.

Удобен е за хващане и не се плъзга в ръката. Усещам го стабилно и това ми харесва.

Има 2 скорости - бърза и бавна. 

Както и лампичка, която свети (мини фенерче, хехе), за да не пропускате нито едно косъмче.

Препоръчвам ви да се епилирате вечер, за да има време кожата ви да се възстанови. (Аз ставам на червени ситни точици, които понякога се махат чак на 2-рия ден и не зависи от това с какво съм се мазала и дали епилирането е било на бавна скорост..) 


10/10

  • Четка Braun Silk-épil за почистване на лице


Любимият ми аксесоар от комплекта, в който се влюбих още от първо ползване. 

Харесва ми, че е бонус към комплекта и че са се сетили да добавят и грижа за кожата на лицето, а не само на тялото. Все пак сме едно цяло, нали? 

Четката е малка и симпатична и към нея са включени и батерии. Главата  се маха лесно и е много мека и нежна към кожата. Въпреки че имам чувствителна кожа (за стотен път го повтарям), до момента не съм имала никакви проблеми - понякога кожата ми се зачервява леко, но червенината изчезва след около половин-един час, не чувствам парене или пък прежулване. За мен четката е супер и си заслужава. Ако търсите нещо такова, може да си вземете Olay Pro X, която е идентична на тази, понеже Braun и Olay са под шапката на  P&G Beauty. 

Четката може да бъде ползвана всеки ден (в началото я ползвах така, сега съм минала през ден-два) Нежна е както към скулите и бузите, така и към деколтето. 

За 1 минута почиства идеално лицето, като оставя кожата много мека - като на бебе. При мен ефектът е поразителен и всеки път се учудвам как може кожата ми да стане толкова гладка. Ползвам я с любимия си скраб на Clinique. 

Единственият минус, който ме дразни много е, че няма защитно капаче или торбичка. Не ми харесва, че четката остава незащитена и на произвола на съдбата, хаха, прахоляка. Аз намерих решение на проблема и я прибирам в една кутия. Но все пак, щеше да е добре, ако вървеше с какъвто и да е предпазител за съхранение. 

Трябва да се сменя главата на главата/ четчицата на всеки 2 месеца, а цената на 2 броя е около 19 лв. Смятам, че си заслужава и съм очарована от нея. Да, не е висок клас четка за почистване на лице, но върши отлична работа и ми е много удобна. 


9,5/10 

  • Ексфолираща четка за тяло Braun Silk-épil


Ексфолирането е от изключителна важност, ако искаме гладка кожа, без кодкожни косъмчета и се радвам, че към комплекта има и такъв тип четка. Аз доста често пропускам ексфолирането от чист мързел, но си направих експеримент с тази четка. Ексфолирах само единия крак няколко поредни дни, а другия оставих така. Оказа се, че имаше разлика, не само в мекотата на кожата, но и във врастналите косъмчета. Така, че момичета, не бъдете мързеливи като мен, а се грижете за кожата си. :) Сега ще гледам по-често да се подсещам и да ползвам четката под душа. 

Не е груба и отново е удобно да се работи с нея. 

Тя има предпазно капаче, за разлика от своята сестра - четката за лице. 

Препоръчителната употреба е 9 месеца, а след това трябва да смените главата, като цената й е около 20 лв., което звучи ОК. 

10/10


Общото ми впечатление от продукта е отлично и го препоръчвам. Епилаторът е страхотен, а бонусът ексофиращи четки към него е едно не само приятно, но и полезно допълнение.



Цена на комплекта: 238.99 лв.
Резервна четка за почистване на лице, 2 бр. - 18.79 лв.
Резервна ексфолираща четка за тяло, 1 бр. - 19.79 лв.



*Комплектът е изпратен за тест от представителите на марката, но мнението е лично мое.

3 коментара:

  1. Сега трябва да измисля как да пенсионирам стария епилатор и да се сдобия с този :D

    ОтговорИзтриване
  2. Цена на комплекта: 238.99 лв?? Аз го намирам само в Е-Маг за 319 лв..ако може да споделиш откъде го купи?!

    ОтговорИзтриване
  3. Здрасти, може ли малко инфо откъде е закупен епилаторът? Защото това, което намирам с две приставки за ексфолиране, и само с едно тяло, т.е. самият епилатор. Няма отделно за ексфолиация?

    ОтговорИзтриване