MEMEBOX SCENTBOX #2 BABY POWDER



Само за 4 дни кутията на Memebox пристигна при мен и ето какво има в нея - три пълноразмерни продукта и 1 делукс. 


Доволна съм от кутията, защото ми беше излезнала почти без пари. По спомен, платих за нея около 4 или 5 лв. Определено няма от какво да се оплача, пък дори и само тестери да имаше вътре. :) 

С голям интерес ще използвам и 4-те продукта и ще са ми от полза. 


Сапунът ме плени още в момента, в който видях хартиената торбичка на цветя. Много стилно и нежно е опакован и е подходящ дори и за подарък. Аз много обичам сапуни, още повече пък, когато са ръчно правени и с естествени съставки, какъв е и този и много му се зарадвах. Има ненатрапчив аромат като на полски цветя, поне на мен на това ми мирише. Другото, което ми допада в него е, че е подходящ както за тяло, така и за лице, а също и за чувствителна кожа. Определено е попадение и с нетърпение ще го пробвам. Никога не бих дала 18$ за сапун иначе и съм щастлива, че сега имам възможност да се поглезя. :)


Базата за грим ми се вижда интересна, но при положение, че аз никога не ползвам база преди фон дьо тена, не знам какво да очаквам. Въпреки това, ще пробвам с интерес и се надявам да се спогодим. Малко ме плаши синьо-зеленият цвят (хаха), но мисля, че това не е проблем, защото нанесен на кожата, кремът се топи и няма цвят. Предполагам, че зеленикавият цвят ще тушира до някъде зачервяванията по кожата ми. Сложих малко на ръката си и не стои никак тежко, попи веднага, но има много силен аромат, което за мен е минус. Но ще пробвам и ще видя. Реалната му цена според инфо картата е 40$, но предполагам, че Мемебокс надуват малко цените ;)

Дезодориращи мокри кърпички, съдържащи пудра и специално пригодени за.. подмишниците. Нищо, че на картинката момичето бърше лицето си, в описанието на продукта пише, че е предназначен за подмишници. Супер, лято е, аз се потя като животно... определено ще се тестват скоро. :D Пакетчето съдържа 20 броя, които са напълно достатъчни, а цената е 2$. Ароматът уж трябва да е на бебешка пудра, но според мен е нещо неопределено (или аз скоро не съм душила бебешка пудра..), но в никакъв случай не е гаден.


И последният, 4-ти продукт, който е и в делукс размер, е дезодорант за дрехи. Според описанието, прониква дълбоко в материята и премахва 99% от бактериите. Да видим... (тук съм скептично настроена, но такъв продукт винаги е от полза, защото обичам дрехите ми да миришат на свежо - затова и даже само половин час да съм носила нещо, отива в пералнията...). 

Равносметката:
Кутията не е нещо невероятно, но на мен ми харесва много, защото продуктите в нея са интересни и ще ми влезнат в употреба. 
Много исках да се добера до кутията с аромат на рози или цитрус, но...бройките бяха свършили много бързо, така че се задоволих и с тази. Това е причината да поръчам точно тази кутия, а не защото съм огромен фен на бебешкия аромат. :)))) 






5 коментара:

  1. Много интересни продукти!
    Базата за грим и сапунът и на мен ми допаднаха най - много! :) Чакаме отзив за базата после..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Задължително ще има отзиви за базата. :)

      Изтриване
  2. Ох,много прекрасни неща има в тази кутийка!!!!Да се използват с усмивка!

    ОтговорИзтриване