Realash - серум за мигли


Здравейте, слънчеви. :)

Винаги съм страдала от това, че нямам дълги и гъсти мигли. Моите не са от най-лошите, но има какво да се желае. Имам паднал клепач и тесни очи, които оптически правят миглите ми още по-невидими и ако съм без спирала почти не си личат. Доста creepy, но какво да се прави. 

Въпреки всичко, не съм предприемала някакви мерки - бях се примирила и точка. Отделно имам чувствителни очи и невинаги ми понасят продуктите, дори и само спирала (добре, че открих спиралата за чувствителни очи на Avene), а дума да не става за някой по-силен серум. 

Все пак, преди няколко дни с мен се свързаха представители на Realash за България и ми предоставиха тестер от 3 мл., който е достатъчен за четири-пет месечна употреба. Съгласих се да тествам продукта, защото в него няма хормони, а съставът изглежда добре. За разлика от този на Revitalash, за който в последствие се разбра, че има хормони. 

Ефектът, който обещава производителя е 25% по-дълги и 84% по-гъсти мигли, като обновената му формула е с активни съставки, които стимулират растежа на миглите, спират падането им и ги правят по-гъсти, по-тъмни и по-здрави. 

Съставът е:

Алое D-ПантенолКолаген
Колаген + Еластин
Хидролизиран протеин
Хиалуронова киселина
Екстракт от манго
Екстракт от цвят на горчив портокал
Екстракт от палма Сабал
Колаген + Еластин Хидролизиран протеин Хиалуронова киселинаЕкстракт от манго Екстракт от цвят на горчив портокалЕкстракт от палма Сабал
Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide Екстракт от нарЕкстракт от папаяЕкстракт  от невен Екстракт от хвощ, лен и блатен аир
Биотинил трипептид-1



Дерматологично и клинично тестван е, не предизвиква дразнене и алергии. (Ще видим дали е така, защото днес започвам да го ползвам).

За тези, които се интересуват - цената на стартовия пакет в момента е 56 лв. (има лятно намаление -30%) за 3 мл., които са достатъчни да прецените дали има ефект.

С нетърпение очаквам да видя резултати при мен и ще ви държа в течение. Очаквайте отзиви след около месец и да се надяваме, че няма да има каквито и да усложнения и дразнения. (А ако има, ще пиша)

Продуктът дойде грижливо опакован и тези, които ме следят в instagram може би са видели пакетчето. 


Продуктът ми е предоставен от PR, но както винаги, мнението е лично мое. 


1 коментара:

  1. Препоръчвам ти да прочетеш това - http://mymakeup2013.blogspot.com/2014/05/blog-post_11.html
    На твоята опаковка не е ли описан друг състав?

    ОтговорИзтриване