Lancome - Gloss In Love



Това е любимият ми гланц за устни тази година. Цветът е 383, Violette Palette и го имам в мини версия от 4,5 мл. Той е просто чудесен - бляскав, хидратиращ и ухаещ невероятно. Винаги ме придружава в чантата, нищо, че съм шматка и не се сещам да си подновявам грима. 

Ароматът му е сладко парфюмен - на мен ми мирише на някакви бонбони. 

Хидратира устните и не лепне, като се изтрива равномерно и остават само леки брокатени частици. Брокатът е сребрист и много ситен, не се усеща изобщо, а същевременно прави умопомрачителен блясък, дори нанасен само един пласт. 


Цветът му е червеникаво виолетов, но сякаш на моите устни не личи толкова много лилавия подтон. 


Това е един от малкото гланцове, които ме карат да се чувствам комфортно. Не понасям продукти върху устните си и винаги ги усещам малко или много, и обикновено не ми е много приятно. При този обаче е различно и ми харесва. Оставя едно.. меко усещане, а това че не лепне и устните ми са хидратирани дори и след като се е изтрил, е страхотно. :) 


Четчицата е с две страни - изпъкнала и вдлъбната, която е удобна и следва контура на долната и горната устна. Умно, а? 

Обичам го и дори го предпочитам и пред двата YSL гланца, които имам. Милите прашасват заради него. :)

4 коментара:

  1. Отговори
    1. Да, хубав е :) Заплюла съм си още няколко.

      Изтриване
  2. Супер сладък и свеж цвят. Много обичам такива мини продукти, много са удобни за носене :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм голям фен на мини продуктите, много по-компактни са за пътуване или в дамската чанта.

      Изтриване