MATRIX - Biolage KeratinDose за слаба коса



Днес ще си говорим за два продукта на Matrix. Първата усъвършенствана система, предназначена за укрепване на нишките на косъма, подсилване и възстановяване на слабата, крехка коса. Продуктите от серията укрепват косата и са формулирани с Intra-Cylane ™ + Bamboo, известен със своята издръжливост и способност за попълване на кутикула и подобряване целостта на фибрите на косъма. 

Най-много ми харесва в серията, че е без парабени. Гледам поне в бялата козметика и продуктите за коса и тяло, да са максимално чисти откъм съставки, като нямам никакви претенции да съм навлезнала много надълбоко в "био/еко" темата. 

Другото, което ми допада е, че е с кератин, който подсилва и хидратира косъма. Пак казвам, моята коса е изтощена и понякога се виждам в чудо, защото някои шампоани я правят хвърчаща и приличаща на гнездо. Това е третата двойка шампоан/балсам Matrix, които пробвам и оставам много доволна. Косата ми "усеща" още под душа, че продуктите действат. Забелязах, че я правят много "по-лигава"и  лесна за стилиризане. 

Biolage KeratinDose върши страхотна работа - определено хидратира, подхранва и заглажда. За съжаление, обаче не виждам особено голям ефект в укрепването на косъма. Моята коса продължава да се къса лесно. :( Или проблемът е в силно увредената ми коса, или просто не съм го ползвала достатъчно (засега вече 2 месеца ползвам шампоана, а балсамът свърши по-бързо). Имайте предвид, че съм редувала през няколко дни шампоаните и може би заради това не виждам някаква коренна промяна в накъсването и еластичността. Това, което обаче ме остави много изненадана е страхотният блясък, който косата ми има след като излезна от банята и изсъхна. Почти като на холивудска звезда. :)


Опаковките са ми все така любими, смятам, че са много елегантни и красиви. 

Ако боядисвате косата си, може би ще ви е интересно да прочетете и за Matrix Biolage Colorlast - една от любимите ми серии на марката. 

0 коментара:

Публикуване на коментар