Oriflame - The One


С голям ентусиазъм приех предложението на Орифлейм да избера 5 продукта от серията им The One от последния каталог.

Новите продукти от серията са в много интересни летни нюанси и симпатични опаковки. Идеални са за чантата, защото са компактни и малки, тоест не заемат място и винаги могат да са ви под ръка. Аз не съм от онзи тип момичета, които обичат да дооправят грима си навън, но все пак оценявам когато се мисли и за удобството на един продукт. 

Картонените опаковки на колекцията са много хубави - лилави с блестукащи частици, а аз като любител на лилавото и сврака по душа, нямаше как да не харесам дизайна. Обикновено изхвърлям картонените опаковки, защото според мен излишно заемат място, но този път ги запазих.. Е, освен тази на червилото. :)

Спрях се на следните 5 продукта:

  • Ружът The One IlluSkin в цвят Pink Glow



Избрах нарочно по-матов цвят, защото имам несъвършенства по кожата и не мога и да си помисля за нещо блестящо, колкото и да ми се иска. Ружът е доста миниатюрен (4 гр.), но перфектен за чантата или за на път. Озарява и придава естествен цвят на скулите, без да се натрапва. Не е много пигментиран и е подходящ за ежедневна употреба. Състои се от прасковено-розова половина и светъл шимър, с който да се подчертаят скулите. Доволна съм от него, защото е ненатрапчив и се представя много добре за ценовия си клас. 

  • Червилото 5 in 1 Stylish Lipstick в цвят Catwalk Pink

Червилото беше много труден избор, понеже има над 30 цвята в каталога и падна голямо чудене кой нюанс да избера. Знаете ли, че все още не съм установила кой цвят най-добре пасва на тона на кожата ми? Доста тъп факт, но засега действам на "проба-грешка", хах. 
Червилото е в симпатична гилза, която се затваря стабилно с леко щракване. Цветът е малко по-тъмен на сянка от този, който аз съм снимала за блога, има лек керемидено червен подтон. 

На сянка в затворено помещение

Навън, естествена светлина

Мисля, че цветът е подходящ за есента и зимата, сега не се възприемам с него, но с едно черно палто би се откроявал много приятно. 
Текстурата му е мека, но не е от най-овлажняващите червила, въпреки това. Трайността му е средна. Това, което не ми харесва в него е ароматът му. 

  • Моливът за очи Kohl The One
Избрах класическият черен вариант, който винаги ни спасява. Така, де, като не знаете какво да облечете или обичате минимализма - заложете на черното. ;) Формулата му е средно мека и се нанася приятно. Имам тесни и малки очи, но въпреки това не се отказвам от моливите. 

  • Пудрата за лице Illuskin Powder в цвят Dark 
Тя също е в симпатична малка опаковка, а към нея има и огледалце и гъбичка за нанасяне. Хубаво допълнение, бих казала. :) Моят нюанс е най-тъмният (предлага се в 3 разновидности) и мисля, че сега за лятото е супер. Аз дори не съм с много голям тен и цветът ми е ОК. Така че внимавайте като поръчвате, защото, ако сте с по-тъмна кожа, може и да ви дойде светъл. 




Съвсем лек брашнян ефект, който е почти незабележим, ако нанесете с четка е единственият му минус. 


  • Сенките за очи Colour Match Eye Shadow Duo в цвят Pink Mauve 
Отново компактна опаковка, стабилно затваряне, огледалце и апликатор. Всичко необходимо, за да освежите грима си в движение. 
Обичам лилавото и нямаше как да не се спра на тази цветна двойка, която ми се стори много романтична. Разпрашават се много малко и издържат няколко часа без база отдолу, след това се поизтриват, но ако ползвате база са "бетон". :) Много симпатични и подходящи както за по-лек грим, така и за вечерен. Да, май си личи, че обичам да залагам на мултифункционалните неща. :) 


Общото ми впечатление от продуктите е: хубави неща на хубава цена. 

3 коментара: