TAG: За мен

 


Кръстен ли си на някого?
Да, на баба ми. 

Кога плака за последно?
Преди малко, защото сготвих яхния с лук и падна голям рев. Иначе скоро, но вече не помня за какво. По принцип съм си ревла и бързо се разстройвам, но пък и бързо ми минава.

Имаш ли деца?
Като изключим приятеля ми, който на моменти се държи като дете, нямам. 

Ако беше някой друг, щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Много ясно! Аз съм готина, определено странна, но пък човек като ме опознае ми свиква с глупостите. Пък и съм прекрасен слушател, хах, как да не се искам за приятел? :))

Имаш ли някакви guilty pleasures?
Доста са, но не са за този блог и читателите му, хах.

Коя е любимата ти зърнена закуска?
Нямам любима. Купувам най-различни, харесват ми едни оризови от ЛИДЛ с парченца плодове. Вече ми е втръснало да ям мюслита и гледам да разнообразявам сутрин с някой плод или пък тост. 

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Как се ръкостискат. Дали са усмихнати. И най-вече: умствения "багаж". 

Какъв цвят са очите ти?
Пъстри. Понякога много светло кафяви, друг път тъмно зелени. 

Страшни филми или щастлив край?
Страшни филми. Щастливия край го предпочитам в реалния живот. 

Любим сериал?
В момента гледам True Detective и ми е любим. Breaking Bad. Boardwalk Empire. Carnivale. Всички документални на David Attenborough. 

Зима или лято?
Лято или зима някъде около Екватора.

Прегръдки или целувки?
Не обичам нито едното от двете. Невероятно, но се чувствам като в капан, когато някой ме налази да ме прегръща или целува, независимо от това колко близък ми е. Определено не ми е приятно и гледам да ги свеждам до минимум. 

Специален талант?
Да прощавам всякакви лайна неща на околните. Отвътре ми идва да забравям и да оправдавам. На моменти ми играе лоша шега този ми "талант". 

Къде си роден?
В София, но по душа съм селянче.

Хобита?
Преравяне на нета. Пътувания. Фотография. Циклене на някакви игри. Този блог. 

Имаш ли домашен любимец?
Да, котарак, който в момента е командирован при баба си на село, защото откачаше в апартамента.

Любим филм? 
Мнооооого са. Някой ден ще направя отделна публикация по темата за филмите, имам какво да кажа. 

Какъв цвят е колата ти?
Нямам кола и няма и да имам. Нямам книжка и не искам да имам. 

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Принцеса - минимум! 




4 коментара:

  1. Много ми харесва тагът..особено последните два отговора :))

    ОтговорИзтриване
  2. Отговора на последния въпрос е един път! :D
    Много весел пост :)

    ОтговорИзтриване
  3. Преравянето на нета е и мое хоби!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз харесах последния отговор :))))))))))

    ОтговорИзтриване