Слънцезащита с Avene

Днес ще ви запозная с моята вярна двойка другари, които бяха неотлъчно до мен това лято. 

За съжаление, не успяхме да стигнем до морето, но все пак имахме едно весело и слънчево време и успяхме да му се насладим. 

Често излизахме на разходки на Витоша или в околностите, като те бяха моята голяма опора и пазеха кожата ми от яркото слънце. 

Имам много бяла кожа, като сиренце, а слънцето си пада по точно такива. Лесно изгарям и лесно се обелвам. А още по-лошото е, че ми излизат и пигментни петънца, когато реша да се намажа с по-нисък фактор или пък случааааайно забравя да се намажа със слънцезащитен крем. Имам и много бемки и ме е страх от рак. Ужас, а? :)))) 

Та, след като разбрахте какво "чудо на природата" съм, нека ви представя и другарите си:


  • Avene Минерален крем SPF 50+
  • Възстановяващ лосион след слънце 

Минералният крем е с много висока защита от слънцето, фактор 50+. Съдържа термална вода Авен, която притежава успокояващи свойства. Няма химични филтри, ароматизатори, парабени, хипоалергенен и некомедогенен е. Изключително подходящ за възрастни и деца с нетолерантна кожа. Сравнително гъст като консистенция и леееко труден за нанасяне - това са му главните минуси. Не изгорях нито веднъж по време на походите в планината и това доказва колко е добър. Единтсвеният път, когато изгорях и то зверски беше, когато излезнах на неочаквана разходка до Драгоманското блато, а навън беше 30 градуса. После ми се плачеше, защото гърбът ми беше мнооого изгорял. Тогава на помощ ми дойде Възстановяващият лосион за след слънце.

Лосионът за след слънце отново е хипоалергенен и некомедогенен. Като консистенция е много лек, почти гелообразен. Попива веднага в кожата и още повече, когато е изгоряла. Спаси ме от обелване, което беше гарантирано. Изгарянето на гърба ми беше наистина брутално и дори бях снимала, но за съжаление в момента няма никакви снимки на новия компютър. При всички случаи, по някое време ще ъпдейтна поста. Ароматът му е лек и ненатрапчив, мирише ми на .. чисто и приятно, а кожата остава кадифено мека след нанасянето му. 



Но това не е всичко. Скритият ми коз в спешни (и не чак толкова спешни) ситуации остава Термалната вода Авен. 


Тя успокоява, хидратира и възстановява изтормозената ми кожа. Просто не мога без нея и винаги имам запас. Ползвам я както при изгаряния, така и след тренировка, просто за освежаване през деня и дори след епилация. Термалната вода Avene е един универсален помощник, който може да се ползва от всички в семейството и това ми харесва много. Какво ли щях да правя без любимката си? :) Ползвала съм и други термални води, но тя си остава предпочитана. 

Това са моите трима слънчеви мускетари, които бдят над мен в горещините. :) А вие как се спасявате през летния сезон и имате ли свои любимци, с които не се разделяте? 



2 коментара:

  1. Кремчето за след слънце ми звучи много приятен продукт :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми харесва и ти го препоръчвам за другото лято или пък някоя тропическа зима, хаха. :)

      Изтриване