Поръчка от iHerb.com


Преди време получих първата си поръчка от iHerb.com. Веднага след това (няма и седмица) поръчах отново - този път хранителни добавки. В тази публикация ще ви покажа какво съдържаха двете поръчки.



Първите две неща, които взех бяха почистващ лосион за лице и скраб за лице и тяло.

Доста време се колебах какво да взема, но в крайна сметка се спрях на:


  • Измиващия гел за лице за смесена и мазна кожа на Desert Essence. Страхотен продукт, които почиства кожата идеално и сваля всякакъв грим от лицето, но с умопомрачителен аромат. Много, много, много.. силен мирис на чаено дърво, който те удря в главата. Има също някаква земна нотка, която не мога да определя. Представях си го по друг начин и в първия момент дори се изненадах. Но реших, че все пак ще му дам шанс и започнах да го ползвам. В крайна сметка му свикнах и сега не ме дразни. Все пак това е натурален продукт, както знаете, при био/натуралната козметика ароматите винаги са малко по-особени. Най-хубавото е, че не съдържа никакви оцветители, минерални масла, парабени, парафин и т.н.
Ето това е съставът: Castille soap (water (aqua), cocos nucifera (coconut) oil, tall oil, potassium hydroxide), glycerin, eco-harvest melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, hydrastis canadensis (goldenseal) root extract, hedychium coronarium root extract (awapuhi), fucus vesiculosus extract (bladderwrack), cymbopogon martini oil (palmarosa), citrus aurantium amara (bitter orange) peel oil, lavandula angustifolia (lavender) oil, chamomilla recutita (matricaria) flower oil, calendula officinalis flower oil, callitris introtropica wood oil (blue cypress).

Помпичката му е леко калпава и "изстрелва" продукта малко по-надалеч, но и с това свикнах и вече знам как да насочвам в шепата, за да не изтече продукт. С доста водниста консистенция е, но това не ми е проблем. Разпенва се хубаво и оставя едно хладно и свежо усещане по кожата ви.

Като го поръчах бях започнала да се чудя дали няма да има дразнене, защото кожата ми лесно се зачервява, но нямаше. На пъпчиците действа ОК, но не е нещо чудотворно, но определено е хубав продукт, а е само 6$.


  • Ексфолиантът за лице на Alba Botanica беше вторият продукт, който избрах. Понеже скрабът ми беше свършил и имах нуждата от нов, реших този път да заложа на нещо с добър състав и с малко по-силен излющващ ефект. Лятото пък явно от жегата започнаха да ми излизат малки пъпчици по деколтето, затова когато трябваше да избера продукт, се спрях на този, защото е комбиниран. Съдържа в себе си салицилова киселина.


Това е съставът:
Aqua (water), aloe barbadensis leaf juice¹, sodium laurylglucosides hydroxypropylsulfonate, cocamidopropyl betaine, juglans regia (walnut) shell 9owder, glycerin, spiraea ulmaria extract, lens esculenta (lentil) fruit extract, glycyrrhiza glabra (licorice) rhizome/root, hamamelis virginiana (witch hazel) extract, salix alba (willow) bark extract, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil², citrus aurantium dulcis (orange) peel oil², mentha piperita (peppermint) oil², algin, allantoin, citric acid, panthenol, cellulose gum, sclerotium gum, xanthan gum, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, citral, limonene, linalool.
¹Certified Organic Ingredient
²For scent only

Доста силен продукт и не е за всекидневна ексфолиация (така или иначе нямам навика). Ако се прекали с търкането (веднъж направих грешката да го ползвам с четката на Braun и се отплеснах) кожата не е много доволна и поне при мен излезнаха няколко пъпки точно на местата, на които съм наблегнала повече. Ароматът му е страхотен, той поне компенсира. Ментов, свеж, ободряващ. Дори след като измия лицето си го усещам. Моята кожа е смесена и не пресушава, но все пак съм свикнала винаги след почистване да слагам крем.




Но едно нещо е леко стряскащо: цветът му. Кафяв е! 



Но мен ме забавлява, превръщам се в кафяво чудовище под душа. Rawrrr. :)
Изсушава пъпчиците и прави кожата много мека, забелязвам видим излющващ ефект (аз имам нужда) и съм доволна от това, което върши. Цената му е 8$ и е 227 г.

Към тази поръчка имах и 3 чайчета, които бяха изпити почти веднага. Не бяха лоши, но съм пила и по-хубави.

При втората поръчка наблегнах на добавките. Имах нужда от хубаво рибено масло и нещо за ставите, понеже имам хроничен проблем. Порових се известно време в сайта, надникнах по форумите и реших да взема:




  • Хиалуронова киселина на Doctor's Best, която подържа здрави ставите и красива кожата. На опаковката пише да се пият по 2 на ден, но аз взимам по едно и усещам, че има ефект поне при ставите. Рано е за отзиви, но на първо време всичко е супер. 
  • Омега-3 рибено масло на Madre Labs. Тук не съм убедена колко добър е точно този продукт, но цената му беше ниска, а опаковката сравнително голяма и реших да взема от него. 
  • Балсам за устни с витамин Е на Sierra Bees, който беше само 0,50$ и го включих накрая на поръчката. Съставът е: Extra virgin olive oil*, beeswax*, natural flavor, sunflower seed oil*, non GMO vitamin E, pomegranate oil

И двете поръчки дойдоха точно за една седмица, за което също мога само да похваля iHerb.com.

Скоро сигурно пак ще поръчам, защото съм харесала още няколко неща. Да, знам, трябва някой да ми забрани достъпа до Интернет, защото съм пристрастена към онлайн пазаруването. :))


5 коментара:

  1. Козметичните придобивки ме заинтригуваха. Аз поръчвам от сайта предимно коластра за децата, но козметика не съм вземала досега, честно казано защото има предкалено много продукти, в които не мога да се ориентирам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина има адски много продукти. Но аз периодично си ровя и добавям в уиш листата, пък после отсявам какво точно ми трябва и дали го искам наистина. :)))

      Изтриване
  2. Здравейте! Страхотни продукти :) Искам само да попитам вярно ли е, че ако поръчваш от iHerb трябва поръчката ти да е до 24$ иначе минава митница и става сложно. Благодарч предварително :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, поръчката трябва да е под 30 лв., но невинаги отива на митница. Иначе, ако е над тази сума се плаща 20% ДДС в митницата, а ако е над 150 лв. има и мито.

      Изтриване
  3. На мен ми стана любим този сайт, много е удобен за пазаруване и доста неща съм си харесала оттам. Тези балсамчета са толкова евтини, че няма как да не ги забележа. Ще чакам да кажеш дали си заслужават :))

    ОтговорИзтриване