illi Fresh Moisture Body Lotion


 illi Fresh Moisture Body Lotion е лосион за тяло, който успях да тествам благодарение на корейската бюти кутия Memebox. Вече не помня в коя поред кутия беше, затова ще се въздържа да налучквам. :))

Лосионът е в много симпатична опаковка и е 100 мл, напълно достатъчно за моята не-мажеща-се-с-лосиони особа. Добре, де, изкушавам се особено лятото с някой и друг, но иначе нямам навика и ми е досадно. 


Мирише на лимон и още нещо, много приятно - свежо и зареждащо. 


Много е лек и попива бързо, без да оставя типичното мазно усещане по кожата, което е страхотно. Може би заради това го харесах толкова много - той просто магически биваше попит от кожата ми, оставяйки я божествено миришеща и подхранена. Ефектът на хидратация не беше временен, което отново е голям плюс. Знаете, че има продукти, които карат кожата ви да се почувства "напомпана", но това е временно и после ефектът обикновено е дори обратен - получава се едно пресушаване, придърпване и дискомфорт. 


Останало ми е съвсем малко количество от продукта и ще гледам скоро да го изхабя. Сравнително икономичен е, въпреки че консистенцията му е доста водниста.



Едва, когато го снимах за блога, осъзнах, че има и малки блестящи частици във формулата си (дааа, голяма съм блейка). Така че, ако сте с тен, предполагам, че би го подчертавал много приятно. Аз съм бяла като сирене, така че.. 

Хубав продукт и се радвам, че имах възможността да го пробвам. :) Memebox RulZ

0 коментара:

Публикуване на коментар