MEMEBOX 14TH GLOBAL EDITION



Признавам си, че тези кутия е бомба! Има от всичко в нея и с най-голямо нетърпение я дочаках. Имам навика да чета спойлъри и бях предварително подготвена, хах. Така вълнението се покачва още повече. :))

Кутията беше в ръцете ми още в събота, но нямах време да я снимам. По-точно, приятелят ми ми забрани да снимам за блога и ме заведе на лек преход в планината (който се превърна в лежане и зяпане на небето, гот, а?). Та, искам-не искам, нямах избор.. и двата дни бях навън с наложено вето над блога, хаха. 

Memebox Global #14 съдържа 8 продукта: 2 душ-гела в травъл размер с лика на Мерлин Монро. Още не знам какъв аромат имат, защото са запечатани и засега ще се въздържа от отваряне. Много сладки опаковки, корейците просто ме убиват всеки път с тези малки детайли, които просто ти вдъхват настроение и доверие в продукта.


Четири прелестни хидро маски за лице, които обожавам. Всеки път пада голям смях като сложа лист-маска.. определено приличам на сериен убиец. Може би вече сте се уверили в това, ако ме следвате в инстаграм.., ето и доказателството за невярващите. Опаковките на маските са отново толкова красиви и симпатични, че чак ще ми е жал да ги използвам.


Бронзов молив за очи с гелообразна формула, който мисля, че има красив цвят (много обичам такива бронзово кафяви моливи), но се притеснявам за трайността му, защото само леко нанесен на ръката ми се размазва, а какво остава за мазните ми клепачи. Ще се тества и една тогава ще отсъждам. 


Водоустойчива спирала за очи, която също няма да отварям за момента, понеже имам още две. Но е хубаво човек да има спирала под ръка и все някога ще и дойде времето. 


Мостричка на минерален фон дьо тен, в който няма минерално олио, парабени, алкохол, талк, феноксиетанол и аромат. Звучи страхотно така написано. Аз съм със светла кожа и ще го оставя за зимата, когато стана още по-беличка. Тествах на ръката и ми се видя леко воднист, но се разнася лесно по кожата и стои естествено. Даже май и сега би ми паснал, само че с пудра отгоре, която леко да му тушира цвета. 


Пакет грижа от-до на Kocostar - отново грижа за ноктите, маска за коса, пийлинг маска за крака и лепенки за пъпки. 


Продукт за устни и скули 2 в 1 - моливче със зашеметяващ аромат в цвят Sweet Orange. 


И не на последно място - продуктът, който ме заинтригува най-много - есенция. Аз такова "животно" не съм ползвала и ми изглежда супер странно. Дали пък няма да ми е мазна за сега? Ще изчакам да стане малко по-хладно времето и ще й се нахвърля. :D 


Много хубава кутия, любимата ми засега. Платих за нея под 30 лв. и смятам, че оправдава цената си многократно. :) 

Голямо глезене ще падне с маските и комплектите на Kocostar. :)))

5 коментара:

  1. Аз също получих кутията в края на миналата седмица и не съм спряла да ѝ се радвам. Едва днеска се наканих да я снимам, само си я преглеждах до сега. Много ми допадна разнообразието от продукти и направо не мога да повярвам, че са заложили на толкова много декоративна козметика, имайки в предвид, че обикновено в глобалните издания слагат само бяла. Мисля, че всичко ще ми влезе в употреба, а най-любим ми е моливът за очи, умирам за такива цветове, просто няма вариант, в който да не го нося. Много имам желанието да се въздържа от покупки за известно време, тъй като имам доста неща от Memebox и ми трябва време, за да се организирам кое ще пробвам, кое не ми пасва и т.н., а това непрестанно снабдяване с нови и нови неща ме остави без празно място по чекмеджетата. Въпреки това не мога да се спра, толкова съм се пристрастила, че не зная до кога ще се удържа да не поръчам нещо ново.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа, доста пристрастително действат Мемебокс, аз засега също ще се кротна, поне докато изхабя половината от натрупаните неща. :)

      Изтриване
    2. Разкошотия :))www.mayaetsavieenrose.blogspot.com

      Изтриване
  2. Това, което знам е, че от пилинга за крака направо падат кожи. Така че внимавай. Прави го, когато вече със сигурност тръгнеш със затворени обувки. Слуховете са, че наистина прави бебешки краченца. Аз съм много любопитна да го пробвам, така че не чакай дълго време с отзивите, плс! От миналата есен са ми в главата тези пилинги...

    ОтговорИзтриване