STEAMCREAM - Thank You Neko


Обичам го както обичам кафето с мляко и омачканите чаршафи. Обичам аромата му по кожата си, както обичам аромата на летния дъжд.

Страхотен крем за лице (и тяло) с натурални съставки, който кара кожата ми да сияе и отпуска сетивата ми.

Още миналата година година го бях сложила в коледния си уишлист с друга лимитирана серия с котки. Бях адски щастлива, когато получих имейл, че са пуснали нова кутия със симпатични котки. Steamcream имат огромно разбообразие от кутии, като съм забелязала, че най-готините са само за Япония. :/ Досега не изпитвах някаква крещяща нужда да взимам нов крем, защото имам 5-6 и дори се чудя как ще им видя сметката. Но как да се стърпи човек при вида на толкова сладки котараци? За секунда изпитах угризения, защото прекалявам с онлайн покупките, но бързо ми мина, хаха.

STEAMCREAM се изработва ръчно във Великобритания и Япония. Подходящ е както за лице, така и за тяло. Използват се само натурални съставки, които са с проверен произход. Консервантите са на половина от минимума и са в края на състава.


Консистенцията му е мека... като разбити белтъци, а ароматът пленяващо лавандулов. Признавам си, че не очаквах да мирише на лавандула и леко сбръчих нос. Но след първото нанасяне се влюбих във формулата му и ми е адски приятно да усещам лекия му мирис на чистота и природа.


Тази иначе малка на вид кутийка събира в себе си 75 мл продукт, който е доста икономичен. След отварянето му срокът на годност е 6 месеца, така че ще гледам да го изхабя до тогава.

Магически. Оставя кожата ми хидратирана, подхранена и сякаш дори леко "напомпана". Идеален е за база за грим, защото попива почти мигновено, а отгоре гримът се нанася страшно лесно. Аз съм със смесена кожа и не я омазнява допълнително и предполагам, че за хора със суха кожа би бил истински спасител в по-студените дни.



Не знам дали аз се влювам лесно или просто си паснахме, но съм щастлива, че го имам. :D

13 коментара:

  1. Страхотно ревю и този стил на писане направо ме унася.Усеща се любовта ти към продукта :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! :) Може би по-често трябва да се "отпускам" и да пиша по този начин, защото обикновено гледам да опиша продукта, но при този просто ми дойде отвътре :)))

      Изтриване
    2. Напълно те разбирам и аз съм по същия начин.Мен за съжаление доста рядко ме обзема музата и се "отпускам" при писане :))

      Изтриване
  2. Прекрасно ревю , написано просто уникално. Прочетох го на един дъх и ми иде да бръкна през монитора , за да се намажа и аз с тази магия :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, много ти благодаря! :)) Радвам се, че ти харесва.

      Изтриване
  3. Страхотни кутиики, още вчера като ги пусна във фейсбук ме заплениха. А и крема звучи супер готин. Би ли споделила от къде го поръчваш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поръчвам от официалния им сайт, излезна някъде към 40 лв. с доставката, което мисля, че е ОК за крем с натурални съставки и красив дизайн. :))

      Изтриване
  4. Започнах да събирам празни кутии от декоративна козметика, които не ми дава сърце да изхвърля. Така че напълно те разбирам защо си го поръчала, много приятна статия :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, радвам се, че все някой разбира манията ми :))))

      Изтриване
  5. Ммм, божествено ми звучи, а кутийката не знам как да я коментирам :D Много са сладки и другите, досега ги разглеждам :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много готино изглежда, наистина. :)
    Само заради кутийките бих си поръчала крем, хахаха. :)))

    ОтговорИзтриване