TAG: топ 10 книги

Един много симпатичен и весел познат (ти, Ламоте), ме предизвика да споделя своите 10 любими книги, които са ми повлияли. :) Изобщо не мога да бъда изчерпателна, нито категорична, защото ... защото знаете как е, не може да се свием само в топ 10, нито в топ 20, щом стане дума за такова нещо, но ще пробвам да определя кои са онези десет заглавия, които са ме впечатлили през годините. 




1. Л. Рон Хабърд - "Мисия Земя"
2. Дж. Селинджър - "Спасителят в ръжта"
3. Стивън Кинг - "Гробище за домашни любимци" 
4. Уилям Уортън - "Пилето"
5. Роджър Зелазни - "Донеси ми главата на принца"
6. Л. Рон Хабърд - "Страх"
7. П. Зюскинд - "Парфюмът"
8. Дан Симънс - "Хиперион"
9. Борис Виан - "Сърца за изтръгване"
10. Екзюпери - "Малкият принц" 

Ще ми е интересно да видя кои са вашите любимци, така че няма да тагвам определени хора, който желае - нека се включи. :)

3 коментара: