Мицеларната вода Avène



Това, което обещава този мицеларен лосион е почистване на кожата и сваляне на всякакъв грим без да я изсушава. И го прави! 

Опаковката е вече почти свършила и смятам да се запася с още от нея, защото открих своя продукт. Мислех си, че мицеларната вода на Bioderma е Светият граал на демакиантите, но.. отново съм грешала. Поне за мен, мицеларният лосион на Авен е по-добър - по-щадящ към чувствителната ми кожа, с по-приятен аромат, дори сякаш сваля по-лесно грима ми, а на всичкото отгоре и хидратира. Изненадващо, но това е продуктът за мен. Оставя кожата ми почистена, освежена и често дори пропускам и крема за лице след това, защото го няма онова типично опъване, което обикновено получавам след демакиирането, независимо дали го правя с измиващ гел или пък с мицеларна вода.

Имам навика да редувам продуктите, с които почиствам лицето си и много зависи колко съм изморена и колко грим имам върху себе си. Обикновено гримът е малко (залагам предимно на фон дьо тен, спирала и гланц/червило/вазелин), но все пак държа да почистя идеално кожата си преди сън, защото това е много важно. 
Едно от най-хубавите свойства на мицеларните води е това, че само с едно напояване на памучното тампонче, гримът си е заминал. А и няма нужда от допълнително изплакване. Идеален вариант за мързеливи красавици като мен, които не обичат да отделят повече от 5 минути..

Тествах мицеларната вода на Avene с много и малко продукти върху лицето си, с обикновена и с водоустойчива спирала и молив, със сенки, с червило.. и резултатът винаги е един и същ -  идеална чистота. 

"Болезнено" бялата ми кожа реагира почти винаги на почти всичко и затова гледам да ползвам минимално количество козметика или поне козметика с "добър" състав, в който да няма дразнители. Тук отново ми допада малкият брой съставки и това, че няма парабени. 

Състав: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). PENTYLENE GLYCOL. PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. SCLEROTIUM GUM. SODIUM BENZOATE. SODIUM CHLORIDE.

На есен с песен... май това е най-точното описание, което мога да дам за този продукт. Щастлива съм, че кожата ми е много по-спокойна през последния месец и половина и знам, че това се дължи на правилната грижа за нея. Страх ме е да експериментирам, но се радвам, че тествах тази мицеларна вода и разбрах, че понякога има и по-добри пътища от вече познатите (в моя случай с мицеларните води на Биодерма). 


*Продуктът ми е предоставен от PR, но мнението, както винаги, е лично мое


0 коментара:

Публикуване на коментар