Любими продукти за месец септември


Ето и една част от любимците ми за изминалия месец. За някои съм писала, за други не, а за трети дори съм пропуснала да ги включа, но затова ще има и следваща класация.

Продуктите, които ми привлякоха вниманието през месеца бяха:



  • Четката за лице е просто любима. Ползвам я няколко пъти в седмицата, понякога по-малко, понякога повече, определено нямам някаква строга рутина, която да следвам, но виждам резултати. Кожата ми е много мека и добре почистена след всяка "интервенция". И батериите още не са паднали!!!
  • Червилото на Лавера: оранжево червен цвят, който подхранва устните и придава закавлив вид на иначе измъчения ми блед тон на кожата. Много хубаво червило, за което ще има отделен пост.


  • Молив за очи от кутията на Мемебокс. Красив бронзов цвят, перфектен за есента. Издържа дълго и не се размазва. Имам проблем обаче като реша да го сложа във водната линия, не ми понася и много ми дразни очите. :( Но много ми харесва - добро попадение е и все повече заобичвам корейската козметика.

  • Сенки за очи на Орифлейм: розово-лилаво дуо, което загатва романтичната ми натура. :)) Обичам лилаво! Става много приятен опушен грим, който е идеален за ежедневието. Не се разпрашават много и не се събират в гънката на клепача. 



  •  Цимент за коса на Керастаз: ползвам го след (почти) всяко измиване на косата, като нанасям на все още влажна коса и чак тогава изсушавам. И за него ще има отделно ревю скоро. Забелязвам, че косата ми е една идея по-здрава и не се къса веднага щом я опъна. Обожавам аромата му и често обичам да си душа косата, хаха. 


  • Мицеларният лосион на Авен: който е моят нов любим дегримьор. Успокоява кожата ми и сваля всякакъв вид грим само с няколко движения. Просто ме спечели от раз. 
  • Крем за лице на Steamcream: чуден и незаменим за мен! 



1 коментара:

  1. Чакам отзиви за тази четка :) много ми се иска да се сдобия с някоя подобна :)

    ОтговорИзтриване