L'Oreal - Absolut Repair Lipidium



Преди 2 месеца започнах да ползвам три продукта от новата серия на Л'Ореал - Lipidium.

В резултат на външни и вътрешни фактори, косата ни се изтощава и започва да губи здравината си. Боядисването, атмосферните влияния (вятър, студ, дъжд) и химическото третиране, са едни от най-големите врагове и истинско предизвикателство дори и ако имате здрава коса. 

Аз се боядисвам и като цяло не съм от най-грижовните стопанки. Да, ползвам шампоани, маски и балсами за специфичните нужди на косата ми, но продължавам да я третирам сушейки я, изправяйки я и сменяйки цвета й. 

В резултат на всичко това, тя започва да цъфти и да се накъсва. Спасението е.. посещение при фризьор и взимане в ръце и ударна доза подхранване. 

На помощ идва Lipidium с 4-те си мощни съставки: пчелно млечице, серамиди, липиди и фито-кератин, които обединени в едно цяло, разпознават нуждите на косата и се насочват към най-засегнатите зони. Обикновено най-пострадали са връхчетата и средните части. 


  • Моментално възстановяващ шампоан за силно изтощена коса Absolut Repair Lipidium Shampoo
Този шампоан е същинско течно злато! Обожавам всички опаковки на Л'Ореал и тази не им отстъпва, но златистият цвят, придава допълнително усещане за лукс и блясък. Той възстановява най-пострадалите участъци от косата и тя става по-силна, здрава и блестяща. 



Самият продукт има също златист цвят и е средно гъст. Има парфюмен аромат, който много ми харесва и оставя косата ми ухаеща. Забелязах, че има действие и вече косата ми не се накъсва толкова и косъмът е много по-еластичен. След като се изсуша виждам една послушна и бляскава грива в огледалото, която обаче, има склонност към омазняване. Това е единственият минус - понеже косата ми е с мазни корени и сухи краища, шампоанът подхранва прекалено много корените и те се омазняват още повече. Затова трябва да внимавате, ако сте с мазна коса и да нанасяте по-пестеливо. Определено е силен продукт и това личи. Страхотен е и ако косата ви е изтощена, смятам, че ви е от помощ. Разбира се всичко е до коса и кожа, така че това, че на мен ми омазнява корените, не значи, че ще подейства по същия начин и на вас.


  • Двоен серум Absolut Repair Lipidium Double Seal Serum 
Серумът се състои от крем и олио, които се смесват непосредствено преди да нанесете. Разположени са в две отделни контейнерчета, които леко прозират през опаковката. Ароматът му е подобен на този на шампоана, но леко по-силен и сякаш флорален. Обещава да запечата цъфналите краища и да осигури термо защита. За цъфтящите краища винаги съм казвала, че няма надежда, веднъж тръгнали и трябва да се подрежат. 



Продуктът е хубав и оставя косата пригладена и изключително лесна за разресване. Краищата не се заплитат изобщо. 


Много ми допада опаковката му и формулата, която е подхранваща и неутежняваща косата. Това е важно за мен, защото имам тънка коса, която лесно се сплесква и предпочитам да имам обем. 



  • Моментално възстановяваща маска за силно изтощена коса Absolut Repair Lipidium Mask
Любимият ми продукт от серията! Гъста, силно подхранваща, божествено миришеща и лесно измиваща се. Маската за коса е най-най-хубавото нешо, което ми се случва под душа, хаха. Обожавам да я нанеса на косата си и да я оставя да действа 5-10 минути. 




Това е моята златна разглезваща есен. <3 



*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението е лично мое

ПС: Съжалявам за ужасяващия вид на кожичките на ръцете ми, но през последните две седмици по цял ден пипам хартия и това се отразява плачевно на ръцете ми. :( 

3 коментара:

  1. Много полезен пост, а можеш ли да кажеш някаква ориентировъчна цена и в какви милилитри са опаковките ? ^_^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Серумът е 30 мл и на цена от около 26 лв. Маската е 200 мл, а шампоанът 250 мл. Цените им са пак горе-долу толкова. Заслужава си, защото са много икономични, ползвам ги 2 месеца, а са наполовина. :)

      Изтриване
  2. Поредното изкушаващо нещо за коса, кога ли ще му дойде редът и на него? Но полезно ревю, определено ще пробвам продуктите :)

    ОтговорИзтриване