Перфектна прическа с Braun SensoCare


От известно време ползвам пресата за коса на Браун и съм очарована от нея. Забавих се умишлено с ревюто, за да натрупам по-голяма представа за продукта.

Косата ми е тънка, боядисана и доста непокорна, но SensoCare се справя перфектно с нея без да я увреди допълнително.

Продуктът е иновативен, според мен, защото има лесни функции и може да бъде ползван дори от аматьори. :))

Любимата ми част от него е, това, че автоматично настройва необходимата темперетура, при която да работи според типа коса, която имате. Това е много полезно и по този начин няма риск да я прегорите и да заприличате на телена четка в главата. ;)

Другото, което значително улеснява процеса на работа, е дисплеят, показващ състоянието на косата и дали е ОК да бъде "третирана" с температура. Както знаете, много е важно косата ви да е напълно изсушена, преди да започнете каквито и да било процедури с изправяне с преса!

Ако човечето е усмихнато, значи косата ви е наред и може смело да действате, но ако е третирана - може и да ви се намуси и да ви накара да се позамислите дали да продължите, защото има "онзи" риск със съсипването на косата.

Знам, че жените сме много суетни и често си затваряме очите в името на красотата, но в дългосрочен план, това не е никак хубаво и може само да ни навреди. Така, че мили дами, понякога е добре да бъдете просто небрежно палави пред перфектни. :)

Плочите на пресата са патентовани и подвижни, а загряването е за 30 секунди, Има опция за самоизключване, което също е хубаво, особено като сме в движение и бързаме.

SensoCare не само изправя, но може да направи и красиви вълни в косите ви. Double win! :)



Все пак, не забравяйте да ползвате и термозащитни кремове! Аз вече имам два любими, за които ще има публикация в близките седмици. 


След няколко дни ще допълня ревюто и с мои снимки, защото картата на фотоапарата ми е запълнена на макс след пътешествието до Валенсия. 

Цената на пресата е около 200 лв. и може да бъде открита в по-големите търговски вериги (Техномаркет и Технополис - проверено от мен) 





0 коментара:

Публикуване на коментар