Нови придобивки


Здравейте. Хохо, всъщност искрено се надявам да има кой да ме чете все оше, защото в последно време не остава никакво време за блога. :)

Днес ще ви покажа колко послушна и добричка съм била през тази година. PR-ите на някои марки ме изненадаха повече от приятно и отделно аз зарадвах себе си с няколко дреболии. Благодаря на всички компании, с които си партнираме! За мен е чест да тествам и споделям мнения за продути. Козметиката ми е просто хоби, но удоволствието, което изпитвам от това, че блогът бива оценван, е.. просто неописуемо. Благодаря. И на читателите и на всички, които се отбиват тук. :)

След тези лирически отклонения..


Изненада от Орифлейм България. Един добре ми познат крем за тяло, които съм ползвала преди година-две и примамващ малинов ексфолииращ душ-гел, който тепърва ще тествам. Изглежда много примамващо. А ако знаете само как обичам малини..!



Биодерма България пък пратиха една от любимите ми мицеларни води за чувствителна кожа. Тази зима Sensibio H2O е с нова лимитирана премяна. Всички обичаме лимитираните издания и най-вече.. бюти блогърките, хаха. Лимитирата серия се предлага в 3 формата: 100, 250 и 500 мл с препоръчителни цени 10.90 лв., 23.90 лв. и 33.90 лв. и може да бъде открита в повечето аптеки.



Миналата седмица пък имах рожден ден и моите прекрасни колеги и гаджето (който всъщност също ми е колега, хах), се колаборираха и ми подариха този страхотен парфюм на Escada. Обожавам го. Много траен на кожата ми. Пролетно-летен аромат, но в типично мой стил. Вече започна да намалява, което е показател колко много го харесвам.



В петък пък след работа минах през ДМ и взех тези три дреболии. Лимитиран балсам за устни с лек шимър, лимитиран душ-гел с какао и околоочен анти-ейдж крем. 




Вече пробвах и трите неща и на първо време съм доволна. 

Балсамчето за устни не е много трайно, но пък придава едва забележим блясък на устните, което ми допада. 


Душ-гелът е с кремообразна консистенция, почти не се разпенва под душа, но оставя кожата хидратирана и мека. А ароматът му е ненатрапчив, както аз обичам. 


Околоочният крем ми стана фаворит и започнах активно да го ползвам. Усещам лек лифтинг ефект, много добро хидратиране и намаляване на подпухналостта. Аз съм със страшно подпухващи очи и обикновено почти нищо не се справя с този проблем, така че на първо четене съм доволна от кремчето. Ароматът ми напомня на някакви детски дъвки, хаха, умопобъркващо яко! :) 








L'Oreal Professionnel пък ме изненадаха с една доста тежка торба, пълна с изкушения. Продуктите за коса никога няма да ми омръзнат и си признавам, че имам по 5-6-7 отворени продукта, които ползвам едновременно, хаха. Като да е гарга, да е рошава! 
В пакета имаше и още един лимитиран продукт - така обичаното митично олио за коса, този път в още по-сладурска опаковка и бонус фиба за коса. Чувствам се като арабска принцеса. :) 



Не подминах и намалението на H&M, което съвсем случайно засякох, като бях отишла на разходка до близкия мол. Като една истинска шопинг маниачка, която никога няма какво да облече, се колебах дъъълго време от какво имам нужда. В крайна сметка се спрях на така мечтаната пола, риза с дантелени елементи и черен клин с кожени елементи





Купих и две памучни блузки за малката ми племеница, както и страхотен пуловер за приятеля ми, защото и той беше много послушен през годината. :)))


Много съм щастлива за всички придобивки, но полата... ах.. полата. :)))))))))


4 коментара:

  1. Ах,тази пола :)) И в инстаграм я коментирах ..страхотна е ,както и всички други придобивки :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, благодаря ти :))) Аз още не мога да й се нарадвам, хаха. :)))

      Изтриване
  2. Хихихих явно много си слушала тази година :D <3

    ОтговорИзтриване
  3. Ооохххх ще се ходи за този околоочен крем! Как може да мирише на дъвки и да не го взема!!!

    ОтговорИзтриване