dm beauty academy



Почти не се намира момиче, което да не си пада по гримовете. 
Става още по-трудно, когато стане дума и за намаления. 
А когато двете неща се комбинират.., става забавно. :)

DM България "подстригаха" цените на една голяма част от топ марките предлагани на нашия пазар. А за да заинтригуват още по-силно женската част, решиха да раздават и награди. 


Какво е dm beauty academy?


Това е кампания на ДМ, която включва намаления на марки като Rimmel, L'Oreal, Max Factor, Alverde и много други, безплатни грим-сесии в София, Варна и Бургас, както и игра с награди + възможността да спечелите шопинг уикенд за двама в Милано.

Периодът на кампанията е от 16.04 до 26.04.2015г.  

Аз имах възможността да надникна в една от подготвените бюти кутии с избрани продукти, които можете да спечелите. 
В нея имаше база за сенки she stylezone, бронзираща пудра Max Factor и спирала за очи L'Oreal с фибри. 



Базата още не съм я пробвала, но пудрата и спиралата еднага влезнаха в употреба. И за двете ще има подробни ревюта в блога, затова сега ще кажа накратко, че съм доволна. Спиралата не дразни очите ми, не се размазва през деня и удължава приятно миглите без да ги слепва. Пудрата, която се предлага в 2 цвята - по-светъл и по-тъмен, засега ми е тъмна. Тази, която аз имам е в по-тъмния цвят и затова не мога да я използвам върху цялото си лице. На скулите обаче стои доста интересно като подчертава, контурира и небрежно загатва. Блясъкът и е много нежен и не съдържа едри брокатени частици. 



Може да видите промо брошурата с актуалните цени тук
Графикът на грим-сесиите е тук, а за участие в конкурса за лице на dm посетете фейсбук страницата им.

Преди няколко седмици си взех глос за устни на alverde - lipgloss maximize effect. Оказа се страшно сполучлива покупка! Вече не мога да спра да го ползвам. Много е мек, нежен, не лепне и придава съвсем загадъчен цвят на устните. Идеален е за ежедневен и лек грим, какъвто аз обичам. Ароматът е много приятен, а апликаторът е удобен и "загребва" точното количество от продукта. 
А от всичко в него, най-най-любимо ми е това, че е изцяло натурален!

В момента и той е намален и мисля да взема поне още един цвят за лятото. 

:)

Цветът е 60 - flirty rose 








1 коментара: