Astor Matte Style Lip Lacquer VS Rimmel Oh My Gloss!


Това са 2 продукта за устни, които са доста сходни на цвят и издържливост, но единият ми хареса много повече. 

  • Oh My Gloss! на Rimmel е с витамин Е и арганово масло за хидратация на устните. 
Определено се нанася приятно на устните, маже се като масло, не лепне и издържа 3-4 часа без проблем. Единственото, което не ми харесва е, че започвайки да се изтрива, съвсем леко изсушава устните ми, но е в рамките на нормалното. 

Създава ефект на напомнани устни, като стои много нежно. 

Избрах по-неутрален цвят, който да мога да нося в ежедневието си. 

Четчицата е удобна, леко скосена и плоска, и по нея полепва точното количество продукт, без да има разхищения. Имам глосове, които просто... се изливат от опаковката, всеки път щом тръгна да нанасям с апликатор-а. 


  • Astor Matte Style Lip Lacquer обещава кадифен завършек и наситен цвят
Ефектът наистина е матов, но пък и за сметка на това всяко едно несъвършенство на устните ви ще изпъква, особено, ако лесно изпръхват и се напукват. 

Опаковката му е много симпатична и лека, харесва ми, че е квадратна и има златист кант. Прилича много на тази на YSL




Апликаторът тук е доста по-тумбест и объл, а консистенцията на продукта много по-гъста.


Като за матиращ гланц за устни не изсушава много, но определено не ме грабна и бих го ползвала много по-рядко. Не е лош, но сякаш не мога да се сработя и възприема с него, въпреки, че е толкова симпатичен. Добър бюджетен вариант е, а аз по-скоро бих си взела друг цвят, защото сега като съм много бяла, този (205) сякаш ме прави да изглеждам болнава и не ми отива. Лятото, като стана малко по-черна ще видим дали ще се харесам повече.




0 коментара:

Публикуване на коментар