Натурална и био козметика или първи стъпки към по-разумно Аз



Започнах все повече да използвам козметика с натурален състав и реших да споделя с вас своите първи стъпки. Нито съм открила топлата вода, нито нищо, но взех, че събрах на една купчинка всичко натуално, което имам и се оказа, че имам една добра основа. 


Душ-гел на alverde 

Грабнах го инстинктивно, прочитайки грепфрут. Обичам цитросовите аромати и търсех нещо освежаващо. Вече бях използвала един пилинг на марката и реших да се доверя и този път. 

Харесва ми много това, че ароматът е ненатрапчив, че измива хубаво, прави приятна пяна и е достатъчно икономичен. 

Нещата на alverde са супер достъпни и съвсем нормално да "тествам" с тях, залагайки на евтиното. Както знаете, био и натуралната козметика има малко по-висока стойност, заради по-доброто качество и добрите си съставки. Но при alverde цена-качество е в идеално съотношение и засега не са ме разочаровали.



Масло за тяло с роза 

Взех го още зимата, но чак сега го преоткрих и му се радвам с пълна сила. Ароматът е пленяващ, топи се в ръцете ми и попива много бързо, оставяйки немазен филм по тялото. Почти го изхабих и вече се чудя какъв подобен заместител да му намеря, така че ще се радвам за идеи. :) 



Измиващ гел за лице на alverde 


Имам смесена/чувствителна кожа, много кофти комбинация, но съм овладяла положението засега. Това гелче леко пресушава кожата ми и чувствам леко опъване, но с крем отгоре е супер. Ползвам го по-рядко, предимно сутрин, а вечер залагам на по-дълбоко почистване. 
Не става за сваляне на грим, тоест... сваля лек грим, ако трябва да съм най-точна. 

Мисля да си взема още някой измиващ продукт на марката, вие от кой сте доволни за сваляне на грим?



Обожавам скраба за лице на Alba Botanica, поръчвах го от iherb.com и изтръпвам при мисълта, че скоро ще свърши. Идеален е. Аромат, частиците в него, усещането докато го ползвам.. всичко ми харесва. Значително избистри тена ми и много по-рядко избиват пъпки. 

Има странен кафяв цвят, но лесно се свиква. Ползвам го често в комбинация с почистващата четка за лице на Braun - така почиствам в дълбочина и премахвам добре мъртвия слой клетки от повърхността на кожата.

Лятото пък го ползвам и на деколтето, защото от жегите се поизпъпчвам. 








Околоочен крем с витамин Е и екстракт от годжи бери на alverde 

Хубаво кремче за хидратация около очите. Значително по-малко подпухвам, като го ползвам (признавам си, че понякога пропускам да се намажа и даже вече си и ми личат годинките, ама какво да се прави - ще гледам да съм по-съвестна вече, все пак гоня 30-така).

Приятен аромат, нежна и лека текстура, бързо попива.. какво да иска повече човек. Не забелязвам някакво голямо подобрение в бръчиците, но пък и по-горе си признах, че не съм от най-редовните.







Крем за лице на Steamcream

Невероятен! Почти го изхабих и сериозно се чудя дали да не поръчам още една опаковка. Писала съм за него в блога. Страшно доволна съм, а ароматът му на лавандула ми е любим. Ползвам го особено след дълбоко почистване, за хубаво подхранване на кожата и вечер.


Продукти за устни:

2 гланца на alverde 

червило на lavera


червило на  alverde от новата им лимитирана колекция Fabulous Fifties, което едва вчера купих. Цветът му е много готин, много се харесвам с него и още утре сутрин ще го сложа на работа. :) Опаковката ме привлече особено много.. толкова симпатично синьо + точки.. ох. Затваря се плътно и с щракване, което ми вдъхва доверие, по-натам ще пиша как е и като формула. 

Гланцовете за устни са доста нетрайни, бързо ги изяждам, но са приятни за носене, особено в жегите. Не лепнат, което също е плюс. Червеното не е толкова ярко, когато се нанесе (и разнесе) на устните, а розовото почти не си личи. Нямат брокатени частици. 

Червилото на lavera е много интересен цвят, който на устните ми стои леко керемидено-червено. Харесва ми, че не изсушава устните и е сравнително трайно. Посягам по-често към него през есенно-зимните месеци заради цвета му, но трябва да купя и някой по-летен нюанс от същата серия. 





На снимките си личи колко "мазни" и богати са червилата. Обичам такъв тип, които хидратират устните и стоят естествено. :)



Спирала и сенки за очи на lavera

Тези двете все още не съм ги тествала, а ги имам от много време. Имам още 3 спирали, които са отворени и тази я пазя, заради срока й на годност. 

Сенките са в любимото ми лилаво, което обаче няма как да нося на работа, защото е твърде ярко, пък в почивните дни рядко слагам сенки. Определено трябва да се поправя и си обещавам, че още другата седмица ще тествам сенките за очи. 

Лошото при блогърите е, че имаме неудържимо желание за нови и различни продукти и понякога просто някои си остават недокостнати, което ме дразни. Трябва човек да пазарува умерено, но май това си е като при хазарта, хаха. :)) Всичко е заради тръпката и хиляди други малки оправдания (сладката опаковка, цвета, аромата..)



Руж на alverde отново от лимитираната им колекция Fabulous Fifties. Имаше два типа: този по-светъл Dizzy Peach и по-тъмен Lolli Pink. Голямо чудене падна кой от двата да взема, но в крайна сметка се спрях на прасковения. Ето и другия как изглежда, определено много красиво.



Има лек перлен финиш, много нежно стои и мисля, че ще е подходящ за жегите. Не се разпрашава, не е и силно пигментиран. Търсех нещо подобно за ежедневието си, което да дава блясък и руменина. 

Тествах го и заедно с пудрата на essence:


Много добре се сработват и придават много интересен блясък и оформяне на скулите ми. Нямам търпение да хвана (още поне) малко тен, за да е пълно щастие, хаха. :))



Скоро (преди пътуването до Кипър) си взех и Travel pamper pack-a на Montagne Jeunesse и пробвах душ-гел, маска за коса и пилинг маска с нар, и започнах да ставам фен на марката! Особено душ-гелът и маската за лице бяха опияняващи!


Това е от мен. Надявам се да ви е било интересно. Определено ще продължавам да купувам козметика и гримове с натурални съставки, защото смятам, че с времето кожата ми ще ми бъде благодарна. :) 

4 коментара:

  1. Честити придобивки, аз само да ти кажа, че продукти на Alba Botanica има в Ремедиум, не знам дали точно твоя скраб, но можеш да се разходиш и да провериш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е сладурско червилото на Alverde на точиците :) Жалко, че не съм се сдобила с такова и аз. На Lavera не съм изпробвала нищо все още, но скоро ще си избера и аз нещичко :)

    ОтговорИзтриване