Mythic Oil Seve Protectrice VS Kerastase Elixir Ultime Beautifying Oil Creme

Днес ще ви говоря за най-любимата си козметична тема, а именно - грижата за коса.

Обожавам да сменям шампоаните, балсамите, маските и всичко свързано с косата.

Не съм надарена с най-гъстата грива, но пък това не ме спира да я глезя, защото е една важна част от мен.

Бъдейки и доста припряна, за мен е важно да виждам бърз ефект, да не ми отнема много време и да не се иска от мен да вися с часове с кърпа на главата. :)

Мързелът е страшна работа, ей.

Имам два фаворита, които използвам след баня върху влажна коса. Това са подхранващото олио за коса, под формата на крем на L'Oreal Pro и разкрасяващия крем с масла на Kerastase.

Малко предистория с най-най-любимото ми термично мляко, което отдавна свърши, но пък остана завинаги в сърцето ми - Kerastase Ciment Thermique, реконструктор за тънка, слаба и изтощена коса. Той има(ше) най-страхотният аромат ever. Разтапях се всеки път щом го нанасях, затова и му видях сметката толкова бързо. Зимата не само, че успешно защитаваше косата ми от сешоара, но и допълнително я заздрави. Така, че ако търсите подобен продукт, му хвърлете едно око.

От няколко месеца редувам митичния крем и този на Керастаз. И двата имат своите плюсове, но и се различават. Макар, че изглеждат в опаковките си, те не са еднакви. Докато единият предпазва от високите температури на сешоара и пресата (до 230 градуса), другият е лек и мнооого луксозен крем, който има UV филтър, защитавайки цвета на косата.

  • Mythic Oil Seve Protectrice
Това е термо крем-олио за коса с черен кимион. Защитава косата от топлината на пресата за коса, сешоара и машата, като я оставя подхранена, жива и ухаеща божествено. Лично на мен, ароматът му ми допада повече от този на разкрасяващия крем за коса. Като цяло съм фен на митичната серия и може би това оказва влияние на избора ми. :) Откъм ефект съм особено доволна, защото използвам сешоар много често и косата ми лесно се оплита, затова и трябва някакъв допълнителен продукт, който да я подържа гладка и блестяща. Нямам забележки, но мога да отбележа, че ако косата ви се омазнява повече, би било добре да слагате много малко количество от него и то предимно по дължините.
Опаковката е много луксозна, 150 мл е, а цената е около 25 лв., като на намаления пада до 20. :) Съотношението цена-качество е много добро и си заслужава парите. Като включим и това, че е икономичен продукт, смятам, че е една разумна покупка.

  • Kerastase Elixir Ultime Beautifying Oil Creme
Това вече е продукт за истински ценители. Оставя копринен завършек върху косата, а мини брокатените частици в него загадъчно придават още по-голям блясък. Да, съдържа много фини блестящи частици, които обгръщат косъма, без да се натрапват. Забелзват се само от много близо, а ако сте с руса коса, би трябвало дори и тогава да не ги. Уникалната комбинация от бяло цвете и екстракт от нар защитават косата с антиоксидантните си свойства, а UV филтърът запазва цвета на косата. За мен е истински ритуал всеки път щом нанеса продукта - не утежнява косата, прави я мека, релаксира сетивата ми с нежната си текстура и ме кара да се чувствам като принцеса с брокатения си ефект, защото си правя асоциация със злато в косата. :)))
Опаковката отново е много луксозна, 150 мл, но този път цената е двойна - около 56 лв. Това е и основният минус на продукта - невинаги човек може да си позволи да отдели толкова средства само за един продукт.

Смятам, че и с Mythic Oil Seve Protectrice може да постигнете идентични резултати върху косата си.


Аз продължавам да ги редувам в зависимост от настроението си и се радвам, че са толкова икономични и скоро няма да свършат. Толкова са бляскави и примамващи, че им се радвам като някоя сврака. Истински малки бижута. :)

А вие какъв опит имате с термо кремовете? Ползвате ли такива и имате ли свои фаворити? 


2 коментара:

  1. Любопитно ми е, понеже аз не съм достатъчно наясно с продуктите за коса - подобен тип продукт се слага преди олиото за коса или след него, или е алтернатива? Защото в момента ползвам олио за коса на влажна коса, но исках да си взема продукт за лятото, който да предпазва косата от слънчевите лъчи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз го слагам преди него :) А след това - за допълнителен блясък, разнасям няколко капки олио по дължина.

      Изтриване