Good Box

Good Box май вече всички я знаят и няма нужда да я представям. Това е нова кутия на хоризонта с био и натурални продукти. 


Бях много ентусиазирана и веднага щом научих за нея се абонирах за пилотната кутия. 
Цената на кутията е 19.90, а с доставката става 22,89 лв. Разнася е Спиди, които са супер точни винаги. 
Самата идея за подобен тип "чиста" кутия ми харесва, но трябва да си призная, че очаквах повече и не бях много впечатлена от Good Box. 

Кутията съдържаше:




  • Слънцезащитен лосион “Baby&Family” 30 SPF



Супер продукт, който ще влезе в употреба. Има интересна консистенция и много хубав аромат. Попива бързо, но леко ми мазнее и най-вероятно ще го ползвам само за тяло, но не и за лице, понеже имам смесена кожа и ще "лъсвам" прекалено бързо. Допада ми, че е пълноразмерен продукт.


  • Био препарат за съдове с шипка 
Интересен продукт, определено. Ще ми е интересно да го тествам, но не бих купила за домакинството ми, защото смятам, че не би излизало прекалено изгодно, а и не съм луда на тема био-еко-етц.



  • Органични сапунени ядки Хипоалергични, Без аромат 
Заместител на праха за пране били и малкото пликче можело да се използва за 2 пранета. И това ще се тества с особено голям интерес, но не буди у мен някакви особено големи емоции. Готино е, че са ни представили нещо толкова различно, но все пак сме в 21ви век и има предостатъчно продукти за пране, дори и био такива, без да е задължително да изглеждат толкова странно. 


  • Сапун "Лятна Свежест"

Мини-мини-мини отрязък от сапун, който мирише много приятно, но определено не допадна на кожата на лицето ми. Веднага го пробвах и останах много разочарована. Изми много добре кожата ми, но изобщо не я подхрани както очаквах, а я опъна толкова неприятно, че чак съжалих.. А уж се води за суха и зряла кожа? 100гр. от него струват 8,90 лв., според мен незаслужено висока цена. Сапуните на Korres са малко по-скъпи, но пък за сметка на това в пъти по-хубави. 


  • Кокоска Ескимоска от Ванилката
Все исках да пробвам нещо сладко от това момиче, но ми е далеч сладкарничката й. Радвам се, че имах възможността да хапна тази сладка, вкусна беше :))

  • Био Аюрведично сурово барче Кафа
Вкусно и интересно! Повече ми хареса от кокоската, ако трябва да съм честна. Описанието обаче малко ме стряска.. "QUIN BITE Wake up & Shake up e подходящ за хора, които са с конституция КАФА или имат дисбаланс на тази доша." Така, де... ?!? :)

  • Превантивна емулсия за лице за млада и чувствителна кожа 
Саше на кремче, няма да кажа нищо повече. Ще си го пазя за някое от пътуванията ми, за да не нося излишни продукти за кожа със себе си. Но е много несериозно да се тества бяла козметика с едно намазване. 
  • Натурален сок от ананас 
Веднага го изпих и ми хареса, но надали някога ще тръгна специално него да го търся по магазините. Тоест, сок като сок, макар и без консерванти. 


  • Пакетче чай 
Clipper е любимият ми чай! Несериозно е обаче да има само едно пакетче в кутията, при положение, че цяла опаковка върви средно между 3-5 лева според вида. Даже в момента имам 2 кутии, които с голям кеф пия. 

  • Лъжичка мед
ОК, това се връзва с чая. Но щях да се зарадвам на някое мини бурканче, което да ми стигне за 1-2 филии, хаха :)
Като цяло очаквах повече козметика и по-малко ядене и продукти за дома, но това си е лично мое заблуждение. Аз просто няма да повторя втори път Good Box, освен, ако някой от обявените предварително продукти не ми допадне супер много и го искам на всяка цена.







0 коментара:

Публикуване на коментар