OPI - Infinite Shine




Преди известно време получих OPI Infinite Shine, лак за нокти в три стъпки за максимален ефект в домашни условия с издържливостта на гел-лак. Обещанията, които дава са невероятен блясък и трайност до 10 дни на лака. 

Ето и подробно как да използвате трите стъпки:

Нанасяте базата, като не забравяте да намажете и връхчетата на ноктите.
След това идва ред на лака. 
А накрая топ лака, който придава така приятния блясък на ноктите. ;)







Всичко това звучи страхотно, но аз имам един огромен проблем с ноктите си - те са с мазна плочка и това се отразява на лаковете. Няма лак, който да издържи повече от 2-3 дни при мен. Това, за съжаление, важи и с пълна сила за новата колекция на OPI. Най-много изкарах 4 дни и то с малки олющвания, които вече на 5-6 ден стават доста грозни и при този ярък цвят си личат много. 


Цветът е убиец обаче! Ярък, наситен, с нежна консистенция и се нанася дори от момичета, като мен, които не са от най-сръчните. 

В Златна рибка може да видите какви хубави летни цветове има. :) 

Четчицата също е супер и не се получават мехурчета при нанасяне и съхнене, което също е плюс. 

Съхне много бързо и това също ми харесва, защото никога не съм била от търпеливите. 

Единственото, което не ми допада е това, че не издържа дълго време, както обещава. Всичко друго е топ - формула, цветовете, които се предлагат, бързото нанасяне. 

Много жалко, че при мен се олющва толкова бързо, защото серията много ми допада, както и самата идея за такъв "хибриден" вид лак. 

Аз продължавам да го ползвам и дори и тази вечер се лакирах с него. Явно е, че няма да се разберем с ноктите ми, но сърчицето си го влече. :) 

Ако имате по-сух тип кожа и следователно по-суха нокътна плоча, ви го препоръчвам горещо. Както и на всички, които нямат нищо против да сменят цвета на лака си през няколко дена/седмица.









1 коментара:

  1. Според мен проблемът с по-мазната нокътна плочка няма как да бъде решен ако не се използва продукт за обезмасляване, който се използва при гел лаковете като Shellac.

    ОтговорИзтриване