BIODERMA - Sebium Mat Control



Всички, които имат комбинирана и мазна кожа, знаят какъв ужас настъпва, когато температурите се покачат. Кожата ни свикнала на хладното време през зимните месеци, започва своята "прекрасна" метаморфоза - лъщенето.

Понякога чак се изумявам от челото си - от меко, нежно и добре гримирано, се превръща в лъщящ, мазен светофар... да, знам, звучи гадно, но е факт.

На помощ обикновено идват матиращите продукти - пудрата и матиращите листчета, но сякаш.. не са достатъчни. Трябва и нещо повече.

Това нещо при мен се оказва добрият крем за лице - в случая  Sebium Mat Control на Биодерма. Това е крем за лице за смесена/мазна кожа, който има няколко действия:

хидратация
матиране
изглаждане

От марката обещават 8-часово матиране на кожата, благодарение на съдържанието на цинк и витамин B6. При мен матовият ефект не е толкова дълъг, но има 5-6 часа, което ме устройва. Харесва ми това, че има нежна консистенция, която мигновено попива и хидратира кожата. Макар, че съм със смесена кожа, за мен е изключителна важност добрата хидратация - било то с повече прием на вода през деня, по-силен нощен крем за дълбоко подхранване или пък бърза грижа сутрин - под формата на лек крем за лице, който ми върши работа и за база на грима.

 Sebium Mat Control е добър крем за лице, който си струва да опитате. Първо, защото реално се справя с един досаден проблем. Второ, защото хидратира и не дразни кожата, тоест не трябва да се притеснявате, че е прекалено агресивен в борбата си с лъщенето. Трето, защото ограничава появата на несъвършенства и предотвратява запушването на порите.

Други 3 плюса, които не са за изпускане са:

  • Не съдържа парабени
  • Хипоалергенен е
  • Има лек аромат

Кремът ми допада, въпреки че не успява да пребори на 100% лъщенето, но смятам, че се справя доста добре.


 За мен е по-важно да усещам кожата си комфортно - тоест да няма опъване, парене, щипане, изпъпчване от един продукт. Защото, ако да кажем, продуктът се справя отлично с една от задачите си, но с другите предизвиква проблеми, това не е добре. 


Ще се радвам да споделите с мен своите малки трикове или пък любими продукти, с които успявате да овладеете омазняването на кожата. :)

И не забравяйте да сияете с усмивка ....,а не с чело!



2 коментара:

  1. С тази публикация си спечели последовател :D
    В момента и аз тествам този крем, силно се надявам да нямам негативна реакция както се случи преди години с друг на Биодерма.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване