Alabama Vibes - outfit

От доста време насам ми се иска да започна отново да пиша тук, но обикновено или не остава време, или пък не намирам необходимата енергия за това.

Намаленията по магазините ме подлудиха и купих толкова дрехи, колкото сигурно няма да ми стигне лятото да ги износя. Но пък това има и своята положителна страна - предразполага към различни комбинации и аутфити, които ще мога да споделям тук с вас.

Не се имам за шефън гуру, но си признавам, че още от дете обожавам дрехите, това да се преобличам и да си играя с различни визии. Другата ми слабост са кецовете. :))

Този ауфит е доста небрежен като за мързелива разходка в града. Обичам винаги да има някакъв акцент, било то различно бижу, интересни обувки или пък кройка.

В случая акцентът е тениската с изрязано рамо и закачливи волани. С голям кеф нося блузи с изрязани рамене, които бяха толкова актуални този сезон.


В жегата единственото спасение за мен са мини дрехите. Хаха. колкото по-малко плат, толкова по-голяма прохлада. Затова и почти не спирам да нося или рокли или любимите си къси панталонки.


Ето ги и новите ми бледо-лилави "бебчета". Всеки път си казвам как имам достатъчно кецове и всеки път си купувам още един чифт, хаха. Не ми е никак лесно. :)))

Блуза: Pull&Bear
Панталонки: H&M (подобни)
Кецове: Adidas Superstar Bounce Ice Purple от магазина на Адидас в Ring Mall
Очила: H&M
Чанта: H&M

Набързо скакъпен пост, но по-добре от никакъв.

Ще се радвам на отзиви и препоръки!

Поздрави,
Бънги :))


0 коментара:

Публикуване на коментар